جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

عامل اصلی دشمنی استکبار با ایران، سلطه ناپذیری و استکبار ستیزی نظام است

رژه نیروهای مسلح استان اردبیل 31 شهریور همزمان با سراسر کشور در میدان ارتش اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴ - 23September 2013

عامل اصلی دشمنی استکبار با ایران، سلطه ناپذیری و استکبار ستیزی نظام است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مراسم رژه نیروهای مسلح استان اردبیل  31شهریور همزمان با سراسر کشور در میدان ارتش اردبیل برگزار شد. در این مراسم سردار کریمیان جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، ماهیت سلطه ناپذیری و استکبار ستیزی نظام را عامل اصلی دشمنی استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: بروز و ظهور مقاومت مردمی، دشمن را زمین گیر کرد و به خواری کشاند که این مقاومت برگرفته از فرهنگ غنی ولایی و عاشورایی بود.

در ادامه این مراسم علی نیکزاد استاندار اردبیل، هشت سال دفاع مقدس را افتخار ابدی برای هرایرانی در سراسر جهان عنوان کرد.

نیکزاد با اشاره به حمایت مستقیم و غیر مستقیم ده ها کشور از رژیم بعثی عراق، روحیه ولایت مداری و ایثارگری و شهادت طلبی مردم و رزمندگان اسلام را عامل شکست دشمن و پیروزی ایران اسلامی دانست و افزود: اکنون به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان ولایی، ایران به کشوری مقتدر در منطقه و حتی جهان تبدیل شده است و هیچ کشوری حتی فکر تعرض به ایران را نیز در سر نمی پروراند.

لازم به ذکر است؛ یگانهای نمونه وادوات نظامی تیپ40مستقل پیاده ارتش، ستاد سپاه حضرت عباس (ع) استان و تیپ 37 حضرت عباس (ع)، نیروهای مردمی، بسیج اقشار، نیروی انتظامی و مرزبانی، ماشین آلات جهاد کشاورزی و هلال احمر از مقابل تمثال مبارک امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری رژه رفتند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار