سردار عطایی مطرح کرد؛

فعالیت شبانه‌روزی پلیس در 19 ایستگاه پروازی/ بدرقه زائران حج در امنیت کامل

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: پلیس در 19 ایستگاه پروازی با تمام توان در راستای ایجاد نظم، حفظ امنیت و صیانت از زائران در عملیات حج تمتع تلاش می‌کند.
کد خبر: ۳۵۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 20July 2019

فعالیت شبانه روزی پلیس در 19 ایستگاه پروازی/ بدرقه زائران حج در امنیت کاملبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حمید عطایی» جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا در حاشیه بازدید از فرودگاه امام خمینی (ره) از آمادگی همه‌جانبه پلیس این فرودگاه برای ارائه خدمات به زائران سرزمین وحی در عملیات حج تمتع امسال خبر داد.

وی افزود: پلیس در فرودگاه‌های سراسر کشور با تمام توان در راستای ایجاد نظم، حفظ امنیت و صیانت از زائران در عملیات حج تمتع تلاش می‌کند و مراسم بدرقه زائران حج در امنیت کامل صورت گرفت.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه پلیس در 19 ایستگاه پروازی با جدیت در تلاش و خدمات‌دهی به زوار است، بیان کرد: امسال پلیس فرودگاه‌های کشور برای اولین بار با ایجاد میز خدمت، پاسخگوی مشکلات زائران است.

سردار عطایی در پایان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی همه سازمان‌های دخیل در عملیات حج تمتع به خصوص فرماندهان و کارکنان پلیس 19 ایستگاه پروازی، توجه جدی زائران به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را خواستار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار