مدیرکل حفظ آثار کرمان:

معرفی سیره شهدا از نیازهای امروز جامعه است

سرهنگ محمدمهدی ابوالحسنی با بیان اینکه معرفی سیره شهدا از نیازهای امروز جامعه است گفت: همسران شهدا بهترین گزینه برای معرفی شهدا به نسل جوان هستند.
کد خبر: ۳۵۴۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷ - 20July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمدمهدی ابوالحسنی» در گردهمایی همسران شهدا در جوار گنبد جدید حرم مطهر امام حسین علیه السلام اظهار داشت: این مکان به واسطه حضور گنبد امام حسین (ع) عزت پیدا کرده و از آنجا که این توفیق را خداوند به ما کرمانی‌ها داده است تا گنبد شریف ابا عبدالله (ع) در کرمان ساخته شود، باید شکرگذار خداوند باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه تعدادی از همسران شهدا اقدام به تشکیل گروه‌ فرهنگی کرده‌اند، افزود: تشکیل این گروه‌های فرهنگی فرصتی گرانبها برای ترویج بیش از بیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به خصوص برای نسل جوان است.

ابوالحسنی تصریح کرد: این گردهمایی فرهنگی با استقبال همسران شهدا تبدیل به یک قرارگاه فرهنگی خواهد شد و تشکیل این جلسات در این مکان و زیر گنبد امام حسین (ع)که طبق احادیث مکانی است که دعا در آن بدون شک مستجاب خواهد شد، نعمتی بزرگ برای همسران شهدا است و این عزیزان سعی کنند بهترین بهره را از این مکان ببرند.

وی با بیان اینکه معرفی سیره شهدا از نیازهای امروز جامعه است تصریح کرد: همسران شهدا بهترین گزینه برای معرفی شهدا به نسل جوان هستند و نقش این عزیزان در خنثی کردن هجمه‌های دشمن بسیار موثر است و جامعه باید از نعمت وجود شما در عرصه های مختلف فرهنگی استفاده کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان خطاب به همسران شهدا گفت: همانطور که شما در دوران دفاع مقدس همسران خود را عازم جبهه‌ها می‌کردید، امروز باید درس ایثار و گذشت را به دیگران آموزش دهید و تکلیف شما این است که زینب وار عمل کرده و از خون شهدا پاسداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها