ساجدی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح‌ کرد؛

«جنگ روانی» ترامپ علیه ایران/ آمریکا بیش از پیش «منزوی» شده است

یک کارشناس روابط بین‌الملل با بیان اینکه آمریکا بیش از پیش منزوی شده است، گفت: آمریکا می‌داند هرگونه اقدام نظامی علیه ایران اشتباه بزرگی است؛ چون شروع جنگ می‌تواند با آنها باشد، اما بعید به نظر می‌رسد که پایان این جنگ در اختیار آن‌ها نباشد.
کد خبر: ۳۵۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ - 21July 2019

محمد ساجدی کارشناس روابط بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس درخصوص ادعای ایالات متحده مبنی بر سرنگونی پهپاد ایرانی اظهار داشت: به نظر می رسد کانال‌های ارتباطی ترامپ چندان مطمئن نیست و اطلاعات دقیقی به او نمی‌رسانند.

وی افزود: نوع بیان رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر هلند حاکی از فقدان اطلاعات صحیح است که امکان دارد فرماندهان ناوگان دریایی ایالات متحده آمریکا اطلاعات اشتباهی در اختیارش می‌گذارند.

وی گفت: ترامپ با ایجاد جنگ روانی جدید به دنبال جبران خسارت‌های ناشی از سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک توسط ایرانی‌ها است.

ساجدی با اشاره به انزوای جهانی آمریکا اظهار کرد: زمانی‌که ما پهپاد آمریکایی‌ها را در منطقه مورد هدف قرار دادیم، بلافاصله مواضع اماراتی‌ها و عربستانی‌ها تغییر کرد؛ مقامات اماراتی تصمیم به خروج از یمن گرفتند، عربستان نیز خواستار سازش با ایران شده است.

وی در پایان گفت: آمریکا می‌داند هرگونه اقدام نظامی علیه ایران اشتباه بزرگی است؛ چون شروع جنگ می‌تواند با آنها باشد، اما بعید به نظر می‌رسد که پایان این جنگ در اختیار آن‌ها نباشد. ایران می‌تواند به راحتی مواضع آمریکا در منطقه را به راحتی هدف قرار دهد که این موضوع را آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار