سرهنگ ملکی عنوان کرد؛

تجهیز ایستگاه‌های راه‌آهن به سیستم‌های امنیتی پیشرفته

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از تلاش برای تجهیز ایستگاه‌های مسافری راه‌آهن به سیستم‌های امنیتی پیشرفته خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ - 21July 2019

تقویت ایستگاه‌های راه آهن به سیستم‌های امنیتی پیشرفتهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سرهنگ «حشمت‌الله ملکی» فرمانده پلیس راه‌آهن کشور در دیدار با معاون تأمین سرمایه و اقتصاد و معاون ساخت و توسعه مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مصمم هستیم که زیرساخت‌های مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه‌آهن را تقویت و ایستگاه‌های مسافری را به سیستم‌های امنیتی ارتقاءیافته مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه ارتقاء امنیت مسافران خطوط ریلی کشور اولویت اول پلیس راه آهن است، افزود: همکاری‌های متقابل بین سازمانی به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت‌های ماموریتی پلیس راه آهن نقش تاثیرگذاری دارد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور در بیان ضرورت فراگیری آموزش‌های مرتبط با اصول و فنون پیشگیری از وقوع جرم خاطرنشان کرد: رفع نیازمندی‌های کارکنان راه آهن از حیث فراگیری آموزش‌های مد نظر پلیس با هدف پیشگیری از ایجاد فرصت وقوع جرم در مسیر خطوط ریلی از اقدامات مشترک با شرکت راه آهن است که این امر توسط افسران آموزش همگانی با تجربه و پیشکسوت پلیس در طول سال صورت می‌پذیرد.

سرهنگ ملکی با قدردانی از همراهی مسئولان شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در رفع نیازمندی‌های امنیتی این صنعت خواستار توسعه همکاری‌های متقابل به منظور تجهیز مانیتورینگ مرفوک پلیس راه آهن کشور، تجهیز مقر‌ها و سالن‌های مسافری راه آهن به دستگاه‌های ایکس‌ری و گیت‌وی و همچنین به‌کارگیری دستگاه ایکس‌ری باری در انبار‌های توشه راه آهن شد.

 در ادامه این دیدار، فرمانده پلیس راه آهن کشور به همراه «بیرانوند» معاون تأمین سرمایه و اقتصاد حمل و نقل و «موسوی» معاون ساخت و توسعه مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس راه آهن کشور بازدید کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها