سردار حق­‌طلب خبر داد؛

برگزاری کنگره 92 هزار شهید بسیجی در سال جاری

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج‌ و سپاه گفت: در سال جاری همزمان با هفته بسیج و به مناسبت چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین، کنگره 92 هزار شهید بسیجی در تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 21July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «احمد حق‌طلب» رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این استان انجام شد، اظهار داشت: هر رویداد افتخارآمیزی که در کشور شاهد هستیم نشأت گرفته از حرکت­‌های مردمی در دفاع مقدس است. حوادث اخیر منطقه نیز که نشان از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی دارد در پناه بهره­‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس به وقوع پیوسته است.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس که ایران اسلامی را در حوزه‌­های مختلف پیروز کرده است باعث شده تا جوانان امروز کشورمان با تأسی به جوانان دوران دفاع مقدس هزاران کیلومتر آن سوی مرزها برای دفاع از حرم عازم سوریه و عراق بشوند و حماسه‌­های بی بدیلی را خلق کنند.

سردار حق‌­طلب در ادامه به اهمیت مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در طراحی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس باید با اجرای ایده‌­های ناب، فضای را به گونه­‌ای طراحی کرد تا برای جوانان جاذبه داشته باشد و با حضور خود از این چشمه زلال سیراب شوند.  

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج‌ و سپاه از برگزاری کنگره شهدای بسیجی در سال جاری خبر داد و افزود: همزمان با هفته بسیج و به مناسبت چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین، کنگره 92 هزار شهید بسیجی در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: از هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بسیجی در استان­‌ها در سطح نواحی، مساجد و محلات برگزار خواهد شد و همزمان با هفته بسیج کنگره شهدای بسیجی به صورت متمرکز در تهران برگزار می­‌شود.

سردار حق‌طلب در پایان آمادگی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس سپاه و بسیج برای همکاری با اداره‌­کل حفظ آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی در راستای اجرای هر چه بهتر مأموریت‌­های مشترک اعلام کرد.

در ابتدای این دیدار سردار «حسینعلی یوسفعلی‌­زاده» ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی، در خصوص مأموریت­‌های اداره­‌کل حفظ آثار استان در حوزه‌­های تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، هنر و ادبیات مطالبی را بیان کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در پایان بر تعامل بیش از پیش اداره‌­کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس استان با سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه امام رضا(ع) تأکید کرد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار