بازیان خبر داد؛

آغاز واگذاری بیش از 6 هزار واحد مسکونی به مددجویان مناطق محروم با مشارکت سپاه پاسداران

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد از آغاز واگذاری بیش از شش هزار و 500 واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در قالب تفاهم‌نامه با سپاه پاسداران خبر داد و گفت: کمیته امداد در سه سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد تومان به بخش مسکن مددجویان اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۵۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ - 21July 2019

آغاز واگذاری بیش از 6 هزار واحد مسکونی به مددجویان مناطق محروم با مشارکت سپاه پاسدارانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «ابراهیم بازیان» مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد انقلاب اسلامی در آئین واگذاری 60 منزل مسکونی به مددجویان استان کرمانشاه، اظهار داشت: کمیته امداد در سه سال گذشته بیش از صد هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساخته یا خریداری کرده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در این مدت بیش از سه هزار میلیارد تومان به بخش مسکن مددجویان اختصاص داده است، ادامه داد: در این مدت همچنین 250 هزار واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم کشور تعمیر و به‌سازی شده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد و سپاه پاسداران اشاره و تاکید کرد: در گام اول این تفاهم‌نامه، پنج هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد واگذار شد و در حال حاضر با ساخت شش هزار و 500 منزل دیگر، مرحله دوم واگذاری منازل آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سیل اخیر کشور بیش از 30 هزار واحد منزل مسکونی مددجویان آسیب دیده است، عنوان کرد: 12 هزار واحد از این منازل تخریبی بوده که مراحل ساخت آن‌ها آغاز و تعدادی از واحد‌ها به مددجویان تحویل شده است. همچنین تعمیر منازل آسیب دیده در حال انجام است که تا شهریور به خانواده‌های سیل‌زده تحویل می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها