امام جمعه فصرشیرین:

نیروی انتظامی نقشی غیرقابل انکار در امنیت دارد

حجت‌الاسلام «علی ملکی» گفت: نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مکتبی اصیل و انقلابی نقشی غیرقابل انکار در امنیت ایجاد کرده، امنیتی که اگر نبود زندگی همه ما با اخلال روبرو می‌شد.
کد خبر: ۳۵۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ - 23July 2019

جمهوری اسلامی به برکت نیروهای مسلح قدرت جهانی محسوب می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود نیروهای مسلح مقتدر یک قدرت بزرگ جهانی محسوب می شود.

وی ادامه داد: این اقتدار به گونه‌ای است که حتی دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز به آن معترف بوده و حل بسیاری از معادلات جهانی بدون حضور ایران امکان پذیر نیست.

ملکی تصریح کرد: در این میان نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی مکتبی اصیل و انقلابی نقشی غیرقابل انکار در امنیت ایجاد شده دارد، امنیتی که اگر نبود زندگی همه ما با اخلال روبرو می شد.

امام جمعه قصرشیرین همچنین با اشاره به رغبت سرمایه گذاران خارجی برای حضور در ایران، افزود: امنیت ایجاد شده توسط پلیس و سایر نیروهای مسلح مهمترین عامل در جذب این سرمایه‌گذاران است چرا که آن‌ها به این مقوله بیش از هر موضوع دیگری اهمیت می‌دهند.

وی با بیان اینکه حضور سردار اشتری در راس مجموعه پلیس برای کشورمان مایه خیر و برکت بوده است، گفت: در سال‌های اخیر و پس از حضور سردار اشتری در مسند فرمانده ناجا اتفاقات بسیار خوبی در حوزه امنیت اجتماعی رخ داده است.

ملکی همچنین از امنیت موجود در استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین نیز ابراز رضایت کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس کرمانشاه به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور و قصرشیرین نیز در نقطه مرزی به یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان تبدیل شده‌اند.

امام جمعه قصرشیرین ضمن ابراز خرسندی از انتصاب سردار جاویدان به عنوان فرمانده انتظامی کرمانشاه، گفت: وی یکی از فرماندهان لایق و توانمند نیروهای مسلح است و قطعا استان ما طعم امنیت و آرامش را بیشتر از گذشته احساس خواهد کرد.

رونق و توسعه اقتصادی در گرو امنیت است

سردار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار از تلاش پلیس برای ایجاد امنیت خبر داد و گفت: همه ما بر این باوریم که رونق و توسعه اقتصادی با امنیت آفرینی اتفاق می افتد.

جاویدان ادامه داد: پلیس خود را خدمتگزار مردم می داند و هیچ هدفی جز خدمت صادقانه و امنیت آفرینی برای آن ها ندارد.

وی با بیان اینکه امروز جرائم خشن در کرمانشاه به حداقل رسیده، متذکر شد: این جرائم حداقلی نیز به سرعت کشف و با متخلفان و مجرمان برابر قانون برخورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان ابراز امیدواری کرد با کمک همه مردم و بخصوص روحانیون خوشنامی مانند حجت‌الاسلام ملکی، شرایطی فراهم شود که میزان جرائم در استان کاهش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار