مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

آغاز پروژه تولید 11 نمایش رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر

«علی صفری» با اشاره به اینکه با مشارکت واحد نمایش شبکه استانی صدای مرکز بوشهر و ادراه کل حفظ آثار دفاع مقدس استان هر ماه شاهد ساخت یک نمایش رادیویی در حوزه دفاع مقدس خواهیم بود، گفت: پروژه تولید 11 نمایش رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر آغاز شد.
کد خبر: ۳۵۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۹ - 01August 2019

آغاز پروژه تولید 11 نمایش رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر«علی صفری» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه میل به تصویرسازی و خلق فضاهای قصه گویی بخشی از ماهیت و کارکرد رادیو است، اظهار داشت: نمایش‌های رادیویی برای تمام نسل‌های مختلف در طی دوران ها خاطره‌انگیزترین بوده است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری و مشارکت واحد نمایش شبکه استانی صدای مرکز بوشهر و معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هر ماه شاهد ساخت یک نمایش رادیویی خواهیم بود، گفت: پروژه تولید 11 نمایش رادیویی با محوریت دفاع مقدس در بوشهر آغاز شد.

صفری با بیان اینکه سعی بر این است که نمایش های رادیویی از کتاب های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس استان بوشهر تولید شود، خاطرنشان کرد: کتاب «پرواز روی خاک» خاطرات خلبان «منوچهر شیرآقایی» اولین اثر نمایش رادیویی است که ساخته خواهد شد.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر درباره اهمیت نمایش رادیویی تصریح کرد: با توجه به مطالعات و تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان رسانه نمایش رادیویی به دلیل علاقه و حوصله افراد جامعه از پرمخاطب ترین رسانه محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها