امضای تفاهم‌نامه همکاری بین ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و مازندران

در راستای انجام پروژه‌های تحقیقاتی مشترک با موضوع نقش استان‌های مازندران و گلستان در دفاع مقدس، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس دو استان به امضا رسید.
کد خبر: ۳۵۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 23July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، طی جلسه‌ای در راستای امضای تفاهم نامه همکاری جهت انجام پروژه های تحقیقاتی مشترک با موضوع نقش دو استان در دفاع مقدس، دیدار و گفت‌وگو کردند.

طی این جلسه که در اداره کل حفظ آثار گلستان در تپه نورالشهدا گرگان برگزار شد، مدیران دو اداره کل به همراه مدیران اسناد و پژوهش در راستای تدوین نقش استانهای مازندران و گلستان در دفاع مقدس به بحث و تبادل نظر و تقسیم کار پرداختند و مقرر شد اسناد و مصاحبه های اخذ شده سازماندهی و کتاب‌های عملکردی با توجه به محورهای پژوهشی تدوین و نگارش شود.

سپس مقرر شد ضمن تبادل اطلاعات اسنادی و تاریخ شفاهی مشترک، کتاب های مربوط به تدوین یگانی با مهر و امضای حفظ آثار دو استان به چاپ برسد.

همچنین در خصوص دانشنامه استانی دفاع مقدس، ادارات کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و مازندران در پژوهش و تدوین مقالات مشترک در زمینه مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس همکاری خواهند داشت و در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری بین حفظ آثار دفاع مقدس گلستان و مازندران

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار