آیت‌الله اراکی:

اگر به پیام شهدا عمل می‌شد، بلای برجام و تحریم تحمیل نمی‌شد

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر به پیام آیه شریفه «لاخوف علیهم و لاهم یحزنون» که پیام شهداست عمل می‌شد، بلای برجام و تحریم‌ها به ملت ایران تحمیل نمی‌شد.
کد خبر: ۳۵۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 23July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله محسن اراکی در دیدار اعضای شورای فرماندهی تیپ ۸۳ طلاب رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: قوام جامعه ولایی وابسته به پایبندی مردم به دو میثاق اطاعت از ولی و نصرت اوست و اگر امروزه برخی ادعای اطاعت از رهبری عظیم‌الشأن را دارند، اما گاهی برای دستیابی به اهداف خود، ولی‌فقیه زمان را تحت‌فشار قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: این امر حاکی از آن است که آن‌ها تنها در ظاهر و گفتار مطیع ولایت هستند، اما اعتقادی به نصرت و یاری عملی رهبری عزیز ندارند.

وی ادامه داد: اثبات صداقت در اطاعت از، ولی با استراتژی ابتکار عمل و پیشتازی درنبرد با دشمن از سوی مردم در جهت نصرت، ولی فقیه، مرز بین ایمان راستین و نفاق است.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی و نیز توقیف نفت‌کش انگلیسی در تنگه هرمزتوسط سربازان اسلام و ولایت اظهار داشت که امروزه همه جهانیان به این باور رسیده‌اند که ایران اسلامی ابر مطلق جهان خواهد بود، نه یک ابرقدرت در کنار دیگر ابرقدرت‌ها.

آیت‌الله اراکی ضمن بیان برخی آیات قرآن کریم و نیز فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: ابزار کار دشمن ترساندن است، خاطرنشان کرد: قدرتی که ایمان ایجاد می‌کند آن است که مؤمنان نه خوفی از آینده دارند و نه حزن و اندوهی ازآنچه درگذشته ازدست‌داده‌اند و بر این اساس اگر به پیام آیه شریفه «لاخوف علیهم و لاهم یحزنون» که پیام شهداست عمل می‌شد، بلای برجام و تحریم‌ها به ملت ایران تحمیل نمی‌شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار