بروجردی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

باغ موزه دفاع مقدس لرستان جزو برترین موزه‌های کشور است

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: موزه دفاع مقدس لرستان از لحاظ کیفیت، کمیت، ذوق و سلیقه، هنر و سازه جزو برترین موزه‌های کشور است.
کد خبر: ۳۵۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴ - 23July 2019

باغ موزه دفاع مقدس لرستان از همه نظر جزء برترین موزه‌هاست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم‌آباد، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی عصر امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان بازدید کرد.

علاءالدین بروجردی در این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: از باغ موزه‌های دفاع مقدس متعددی در سطح کشور بازدید کرده‌ام، موزه دفاع مقدس لرستان از لحاظ کیفیت، کمیت، ذوق و سلیقه، هنر و سازه جزو برترین موزه‌هاست.

وی با بیان اینکه شکل ظاهری و مدل کار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان تلفیقی است از معماری سنتی و مدرن، افزود: بافت این مرکز، متناسب با فرهنگ بومی مردم لرستان است.

بروجردی ضمن تشکر از دست اندر کاران این پروژه عظیم فرهنگی افزود: پیشرفت کار ساخت و ساز این مجموعه ستودنی است که امیدوارم هرچه سریعتر با مذاکراتی که با استاندار لرستان و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهیم بودجه مورد نیاز برای‌ ادامه این کار تأمین شود و ما شاهد مراسم بزرگ افتتاحیه باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل این مرکز بزرگ فرهنگی می‌تواند یک ظرفیت عظیم گردشگری مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس را در استان لرستان ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها