هاشمی عنوان کرد؛

همکاری شهرداری تهران با پلیس در حوزه امنیت اجتماعی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حوزه‌های ترافیک، امنیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران در کنار پلیس خواهد بود.
کد خبر: ۳۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ - 24July 2019

زیرساخت‌هایی که در تهران داریم برای حمل و نقل عمومی کافی نیستبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در مراسم افتتاح استودیوی رادیویی و تلویزیونی پلیس پایتخت با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت دو وظیفه مهم پلیس است، اظهار داشت: ناهنجاری‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

وی ادامه داد: در حوزه‌های ترافیک، امنیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی، معاونت اجتماعی شهرداری تهران در کنار پلیس خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه زیرساخت‌هایی که در تهران داریم، برای حمل و نقل عمومی کافی نیست، افزود: بیشترین مشکلات ما در حوزه زیرساخت حمل و نقل مربوط به شهر‌های اطراف تهران است.

وی با اشاره به اینکه امروز در تهران حدود ۵۰۰ کیلومتر خطوط ریلی داریم، اظهار داشت: باید در این خطوط ریلی ۱۰ میلیون سفر انجام شود، اما متأسفانه با توجه به کمبود‌ها حدود دو میلیون و نیم سفر انجام می‌شود.

هاشمی در خصوص طرح زوج و فرد نیز گفت: اگر حمل و نقل عمومی نتواند به خوبی جوابگوی مردم باشد، موجب اِعمال فشار‌های زیادی بر مردم خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار