فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خبر داد؛

یک‌ هزار و 300 پروژه سهم کردستان از 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تعهد ما در اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی کشور اجرای یک‌هزار و 300 پروژه در کردستان است که با توجه به هماهنگی و همدلی که وجود دارد این تعداد را به 2 هزار پروژه افزایش داده‌ایم.
کد خبر: ۳۵۵۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱ - 24July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کردستان، سردار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم اولین مرحله بهره‌برداری 4 هزار و 500 پروژه از برنامه طرح 40 هزار پروژه عمرانی در روستای پایگلان سروآباد، از مردم سروآباد به عنوان مردمانی ولایت‌مدار نام برد و اظهار داشت: اینکه استان کردستان را برای افتتاحیه طرح‌های سراسر بسیج انتخاب کرده‌اند از رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکر می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ظرفیتی خوبی برای استان ما است تا بتوانیم مشکلات را با حضور سردار سلیمانی مطرح و بستر رفع بخشی از این مشکلات را فراهم سازیم.

رجبی از استاندار کردستان نیز به عنوان پای ثابت طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان نام برد و عنوان کرد: تعهد ما در اجرای 40 هزار پروژه محرومیت‌زدایی کشور اجرای یک‌هزار و 300 پروژه در کردستان است که با توجه به هماهنگی و همدلی که وجود دارد این تعداد را به 2 هزار پروژه افزایش داده‌ایم.

وی تصریح کرد: معتقدیم هر اقدامی در حوزه توسعه، محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری انجام دهیم نوعی سرمایه‌گذاری ارزشمندی است و خوشبختانه هم‌اکنون این ظرفیت برای کار در این حوزه در استان فراهم است.

فرمانده قرارگاه شهید شهرام‌فر کردستان افزود: بستر برای کار در استان فراهم است، ظرفیت‌های لازم ایجاد شده که با همکاری بدنه دولت و مجموعه سپاه استان بتوانیم در راستای تحقق اهداف در حوزه محرومیت‌زدایی و توسعه و آبادانی گام‌های بلندی را برداریم.

وی عنوان کرد: طی 8 سال گذشته 7 هزار و 500 پروژه محرومیت‌زدایی با ویژگی عام‌المنفعه، زود بازده و کم هزینه بودن را در گستره استان کردستان اجرا کرده‌ایم.

رجبی متذکر شد: در حوزه محرومیت‌زدایی بسیج و حوزه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی زمینه و بستر برای کار فراهم است و برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی در روستاهای مرحوم از جمله سروآباد و سایر روستاها تعریف شده است.

این مسئول گفت: طرح‌های محرومیت‌زدایی با مشارکت مردم، خیرین، سپاه و دولت در حال اجرا است و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه هرچه بیشتر روستاهای این استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار