مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

آگاه‌سازی جامعه نسبت به جنایات منافقین باید مورد توجه قرار گیرد

سردار حسینعلی یوسفعلی‌زاده گفت: غفلت از ماموریت تبیین، آگاه‌سازی، بصیرت افزایی و هوشیاری‌های جامعه در خصوص عملکرد منافقین، پیامدهای جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۳۵۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸ - 24July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی در آیین گرامیداشت عملیات مرصاد که امروز در سالن اجتماعات شهید جاودانی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: منافقین و جریان نفاق از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز به دنبال مصادره مبارزات امام خمینی (ره) و مردم کشورمان به نفع خود بودند و در این راه هرگز از پای ننشستند.

وی مبارزه منافقین با جمهوری اسلامی را در اشکال مختلف راهبرد سازمان منافقین دانست و افزود: امروز منافقین با گذشت حدود 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هر رنگی که داشتند باختند و به هر شکلی که در آمدند افشا شدند. منافقین به عنوان دشمنان زخم خورده، متعهد به دشمنی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در طول این سال ها هیچ گاه از مسیری که منحرف شدند، برنگشتند.

این مسئوول با بیان اینکه تعدادی از عناصر سازمان منافقین برای استفاده از فرصت های بعدی توبه کردند خاطر نشان کرد: همه کسانی که از جنایات منافقین مطلع هستند وظیفه دارند پرده از چهره خبیث اعضای سازمان منافقین بردارند تا جنایات آنها در لا به لای ورق های تاریخ گم نشود. هر چند عملکرد خیانت آمیز منافقین به گونه ای نبوده که بتوان به راحتی فراموش کرد.

سردار یوسفعلی زاده تصریح کرد: هر چند آمار شهدای ترور 17 هزار نفر اعلام شده است اما شهدای عملیات هایی که با عدم الفتح مواجه می شد نتیجه خیانت جریان نفاق و دادن آمار و اطلاعات ستون پنجم به ارتش بعث عراق بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش متذکر شد: به نقش منافقین در جنگ کمتر پرداخته شده، علت هم آن است که صدام به عنوان دشمن مهاجم نوکر اصلی استکبار بود و منافقین در نقش کارگزاران نظام سلطه پشت سر صدام ایفای نقش می کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد: باید نسبت به جریان نفاق و عملکردی که در گذشته تا به امروز داشته حساسیت های خود را بیشتر کنیم و در محاسبات خود حرکت ها و اقدامات سازمان منافقین را به حساب بیاوریم.

سردار یوسفعلی زاده با بیان اینکه جوانان امروز شناخت کاملی نسبت به سازمان منافقین ندارند، ابراز داشت: نباید ماموریت تبیین، افشا، آگاه سازی، بصیرت افزایی و هوشیاری های فرهنگی و اجتماعی در متن جامعه در خصوص عملکرد منافقین، مورد غفلت قرار بگیرد. اگر این مهم محقق نشود دشمن از نقاطی به نظام ضربه خواهد زد که فکر آن را نکرده باشیم.

وی در پایان گفت: همه آحاد جامعه اسلامی باید با هوشیاری کامل نسبت به خط نفاق و اهدافی که در گذشته دنبال می کرده و امروز نیز روند دشمنی خود را ادامه می دهد شناخت کامل پیدا کرده و جنایاتی که در حق ملت این سرزمین روا داشته شده را در حافظه تاریخی خود حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار