ارسال هزار بسته حمایتی به مناطق سیل‌زده توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله

جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل زده آماده کردند.
کد خبر: ۳۵۵۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ - 25July 2019

ارسال 1000 بسته حمایتی به مناطق سیل‌زده توسط دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌اللهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، هر ساله به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و عید ولادت حضرت صاحب الزمان(عج) مراسم جشن بزرگی برای کارکنان دانشگاه و خانواده‌های آنان از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه برگزار می‌شود، اما با وقوع حادثه سیل و شرایط نابسامانی که در شمال، غرب و جنوب کشور به وجود آمد و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مسائل مردم سیل زده نباید فراموش شود؛ کارکنان این دانشگاه تصمیم گرفتند تا هزینه برگزاری این جشن بزرگ را برای امداد رسانی به مردم سیل زده اختصاص دهند.

بر همین اساس اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان در نظر گرفته شد و پس از مشخص شدن روستاهای هدف، صبح امروز جمعی از کارکنان این دانشگاه هزار سبد حمایتی حاوی مواد غذایی و بهداشتی را برای ارسال به مناطق سیل زده آماده کردند.

 پیش از این نیز کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در چند نوبت نسبت به ارسال محموله‌های امداد رسانی به سیل زدگان اقدام کرده بودند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار