نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

عملیات مرصاد یکی از افتخارات بزرگ استان کرمانشاه است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: عملیات مرصاد یکی از افتخارات بزرگ استان کرمانشاه است و مردم در این جنگ با تمام توان در مقابل منافقین و دشمنان اسلام ایستادند و از کشور در مقابل توطئه‌های آن‌ها دفاع کردند.
کد خبر: ۳۵۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ - 25July 2019

عملیات مرصاد یکی از افتخارات بزرگ استان کرمانشاه استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در حاشیه مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات مرصاد یکی از افتخارات بزرگ استان کرمانشاه است و مردم در این جنگ با تمام توان در مقابل منافقین و دشمنان اسلام ایستادند و از کشور در مقابل توطئه‌های آنها دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بیان داشت: بعد از جنگ و پذیرفتن قطعنامه منافقین حمله را از کرمانشاه و خوزستان شروع کردند اما به برکت سپاه ارتش و نیروهای بسیج و همچنین مقاومت مردم منطقه دشمن با شکست سختی مواجه شد.

این مسئول عنوان کرد: مردم در این جنگ با تشخیص به موقع و قیام و ایستادگی خود نقشه شوم دشمنان را خنثی و پیروزی را از آن خود کردند.

آیت‌الله علما گفت: این در حالی بود که دشمن برنامه داشت در این عملیات تا تهران را طی چند روز تصرف کنند اما مردم آنها را در نطفه کردند.

وی تصریح کرد: به حمد خداوند امروز مردم کشور ایران اسلامی با قدرت در مقابل دشمنان ایستادند و با قدرت تمام در حال قدرت نمایی در منطقه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش در خصوص روز ملی کرمانشاه گفت: امروز روز ملی کرمانشاه است و ما این را قبول داریم اما تا این لحظه هر چه تلاش کردیم مسئولین در تهران هنوز قبول نکرده اند که رسمیت این روز را اعلام کنند.

آیت‌الله علما گفت: در بین مردم این امر رسمیت دارد و یکی از مطالبات اصلی مردم استان کرمانشاه است و امیدواریم که به زودی این امر محقق شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها