سرلشکر سلامی عنوان کرد؛

بازسازی مدارس و منازل زلزله‌زدگان مسجدسلیمان توسط سپاه

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه بازسازی تعدادی از مدارس و منازل مردم که در زلزله اخیر مسجدسلیمان تخریب و دچار آسیب شدند را برعهده می‌گیرد.
کد خبر: ۳۵۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 26July 2019

سپاه بازسازی مدارس و منازل در مسجد سلیمان را برعهده می‌گیردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه صبح امروز در شورای اداری مسجدسلیمان اظهار داشت: دیشب از فرودگاه برگشتم تا صبح امروز به مسجدسلیمان بیایم و در کنار مردم باشم؛ هرچند زلزله‌ای که آمد خفیف بود و خسارات کمی بر جای گذاشت، اما با توجه به محرومیت‌های موجود، این شهر باید مورد توجه قرار گیرد و در آن اتفاقات بهتری بیفتد.

وی ادامه داد: کار ترمیم ۳۰ مدرسه‌ آسیب‌دیده باید به نحو احسن انجام شود؛ همچنین ۱۶ مدرسه هم تخریب شده‌اند که ساخت بخشی از آن‌ها را ما به عهده می‌گیریم. مدارس باید اصولی و با معماری اسلامی و ایرانی ساخته شود.

سردار سلامی با بیان اینکه برای خانه‌های مردم هم باید یک کار فوری انجام شود، افزود: بازسازی بخشی از خانه‌هایی را که به ترمیم نیاز دارند، ما به عهده می‌گیریم؛ البته در مورد ساخت باید دید سیاست‌های دولت و استان چیست و متناسب با آن، بخشی از ساخت خانه‌ها را هم تقبل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: باید برای مسجدسلیمان طرح‌های اشتغال‌زا دیده شود؛ طرح‌های کوچک زودبازده که برای خانواده‌ها کار تولید شود و این موضوع هم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مسجدسلیمان گفت: مردم این شهر مردمی نجیب، مؤمن و جهادی هستند که شهدای بسیاری را در دفاع مقدس تقدیم اسلام و کشور کرده‌اند و این نشان‌دهنده انقلابی و ولایی بودن مسجدسلیمان است؛ لذا وظیفه داریم که به این شهر رسیدگی و آن را از حالت کنونی خارج کنیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار