مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رسانه‌ها ماهیت ضد بشری گروهک‌‌های معاند را افشا کنند

سردار محمد علی‌پور گفت: رسانه‌ها باید ماهیت پلید گروهک‌های مختلف معاند نظام، رهبری، اسلام و میهن عزیزمان را برای دنیا برملا کنند تا این نوکران استکبار جهانی همانگونه که در مرصاد‌ها و دیگر عملیات‌های فیزیکی و نظامی متحمل شکست شدند، نتوانند با نفوذ‌های رسانه‌ای و فرهنگی به دل جوانان کشورمان نفوذ کنند.
کد خبر: ۳۵۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 27July 2019

رسانه ها باید ماهیت ضد بشری گروهک های مختلف استکبار جهانی را افشا کنند

سردار «محمد علی‌پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: عملیات مرصاد یکی از ده‌ها عملیات برنامه ریزی شده ای بود که گروهک های مختلف و مخالف نظام، طراحی و اجرا کردند که به لطف خدا و تدابیر صورت گرفته، همه آن‌ها نقش بر آب شده و طراحان آن‌ها متحمل شکست و ذلت شدند.

وی افزود: تصور نکنید و البته به افکار عمومی برسانید که عملیات مرصاد تنها یکی از عملیات هایی بود که تا حدودی رسانه ای و ابعاد آن برای مردم هویدا شد. خیلی ها قصد داشتند تا در همه استان ها با استفاده از سلاح قومیت های مرزی تفرقه ایجاد کنند و به نظام و مملکت آسیب برسانند اما دست حق همیشه یاری‌گر رزمندگان سپاه اسلام بوده و خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: اگر جوانان رشید و انقلابی ما هوشیار نباشند چه بسا که هر ساله شاهد چندین عملیات مرصاد دیگر در اقصی نقاط کشور عزیزمان باشیم. همه باید گوش به فرمان تدابیر رهبری و فرماندهان سراپا تجربه‌ی دوران دفاع مقدس باشیم تا گزندی به مرزها و اقوام و اقشار مختلف مردم شهید پرور کشور عزیزمان نرسد.

وی در پایان از رسانه ها خواست که ماهیت پلید گروهک های مختلف معاند نظام، رهبری، اسلام و میهن عزیزمان را برای دنیا برملا کنند تا این نوکران استکبار جهانی همانگونه که در مرصادها و دیگر عملیات های فیزیکی و نظامی متحمل شکست شدند، نتوانند با نفوذهای رسانه ای و فرهنگی به دل جوانان کشورمان نفوذ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار