فرماندار قصر شیرین:

خانواده‌های معظم شهدا افتخار نظام اسلامی هستند

فرماندار قصرشیرین گفت: خانواده های معظم شهدا افتخار نظام اسلامی هستند که باید همیشه در راستای خدمت به آن ها به عنوان یک رسالت خطیر تلاش کنیم.
کد خبر: ۳۵۵۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۷ - 27July 2019

خانواده‌های معظم شهدا افتخار نظام اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مرادعلی تاتار» فرماندار  قصرشیرین امروز در آیین سرکشی و تجلیل مسئولان از خانواده‌های دو تن از شهدای گرانقدر با حضور در منزل آنها، با تبریک سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، اظهار داشت: شهدا در راستای دفاع از دین اسلام و کیان اسلامی از تمام هستی خود گذشتند تا عزت و آرامش را برای کشور به ارمغان بیاورند.

تاتار افزود: خانواده های معظم شهدا افتخار نظام اسلامی هستند که باید همیشه در راستای خدمت به آن ها به عنوان یک رسالت خطیر تلاش کنیم.

وی افزود: خانواده های معظم شهدا نیز با صبر و تحمل سختی ها و الگوپذیری از حضرت زینب (س) و تداوم راه شهیدان، الگوی تمام عیاری برای مردم و دیگر آحاد جامعه هستند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با اشاره به رشادت های رزمندگان در عملیات مرصاد گفت: تلاش، فداکاری و شجاعت رزمندگان و شهدا در کمینگاه مرصاد باعث شد که منافقان زمین گیر شده و پیروزی بزرگی برای رزمندگان اسلام و شکست سختی بر پیکره منافقان وارد آید که هیچ گاه از ذهن های ملت بزرگ ایران پاک نمی شود.

حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه این بازدید افزود: اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا و  وظیفه کنونی ما ، تکریم خانواده های معظم شهداست و خانواده های شهدای انقلاب اسلامی آبروی نظام هستند.

در این آئین معنوی از خانواده شهیدان «فعلی و پرواز» از شهدای سرافراز شهرستان قصرشیرین تجلیل شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار