حجت‌الاسلام اربابی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عملیات مرصاد جوابی دندان‌شکن به منافقان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان گفت: عملیات مرصاد جوابی دندان‌شکن به منافقان بود.
کد خبر: ۳۵۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 11August 2019

عملیات مرصاد جوابی دندان شکن به منافقان بودحجت الاسلام و المسلمین «نعیم اربابی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در یگان حفاظت هواپیمایی سپاه فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: عملیات مرصاد در پاسخ به عملیاتی به نام فروغ جاویدان انجام شد.

وی گفت: عملیات مرصاد آخرین عملیات رزمی جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله است با این تفاوت که این بار نیروهای دشمن از جنس عراق نبودند، بلکه ایرانیانی بودند که در قالب نیروهای شبه نظامی موسوم به ارتش آزادی بخش ملی، تحت رهبری مجاهدین خلق با حمایت صدام به مرزهای ایران حمله کرده بودند.

حجت‌الاسلام اربابی در ادامه افزود: عملیات فروغ جاویدان نام نبردی بود که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و فرماندهی نیروهای ایرانی در این عملیات عظیم بر عهده شهید صیاد شیرازی و فرماندهی مجاهدین خلق در این ماجرا بر عهده «مسعود رجوی» بود.

این مسئول بیان داشت: در پنجم مرداد ۱۳۶۷رزمندگان خودی عملیات مرصاد را با رمز «یا علی بن ابی طالب (ع) آغاز کردند و طی چندین ساعت صدها تن از منافقین را به هلاکت رساندند و بار دیگر دشمنان انقلاب با شکست مفتضحانه‌ای روبرو شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها