حضور دو ایرانگرد دوچرخه‌سوار در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان

یک زوج ایرانگرد دوچرخه‌سوار در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان حضور یافتند و از این مرکز بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۳۵۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰ - 31July 2019

«مجید عابدی» و «الهام ظریفیان»، زن و شوهر ایرانگرد پس از بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در همدان اظهار داشتند: ما طی برنامه ای سه تا چهار ساله در نظر داریم تمامی استان های کشور را ببینیم و از مراکز تفریحی، گردشگری، تاریخی و مذهبی گزارش و عکس تهیه کنیم.

عابدی در پاسخ به سوال اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس را چطور دیدید؟، گفت: موزه همدان بسیار زیبا، ظریف و با جزئیات کار شده است و تمامی اجزای جنگ شامل حضور بانوان، روحانیت و اقشار مختلف در آن دیده شده است.

وی افزود: این نوع موزه مختص به ایران نیست، من موزه های جنگ چند کشور دیگر را نیز دیده ام که باید گفت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس های ایران و خصوصا موزه همدان بسیار عالی تر و کامل تر است و جذابیت بالایی دارد. اما پیشنهاد می‌کنم برای بهتر شدن و ملموس تر شدن خصوصا برای نسلی که جنگ را ندیده صحنه هایی واقعی برای آنان فراهم کنید، مانند پرواز و تیراندازی.

این ایرانگرد ادامه داد: با بازدید از اینگونه موزه ها جوانان بیشتر قدر ایران و موهبت امنیت و اقتدار کشور را خواهند دانست، جذابیت این موزه در همه قسمت ها طوری بود که نمیتوان بخشی را بهتر از دیگری دانست و توصیه می کنم تا همه بارها از این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دیدن کنند.

در ادامه ظریفیان گفت: من به عنوان یک زن از اینکه نقش زنان در جای جای این موزه به تصویر کشیده شده است و حتی مجسمه های زنان نیز ساخته و به نمایش گذاشته شده بود بسیار خوشحال شدم و این نشان داد که این موزه بسیار ریزبینانه به همه جوانب جنگ نگاه کرده و همه اقشار را در سنین مختلف دیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار