دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعضای کاروان حج جانبازان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت با جانبازان در مدینه منوره دیدار کردند.
کد خبر: ۳۵۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 28July 2019

دیدار نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت با اعضای کاروان حج جانبازانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و رییس سازمان حج و زیارت روز گذشته (۵ مرداد) با حضور در جمع اعضای کاروان ویژه حج جانبازان در مدینه منوره با تک تک آنان در فضایی صمیمی گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در این دیدار اظهار داشت: جانبازان و ایثارگران تمام وجود خود را آورده‌اند تا بگویند یا رسول الله (ص) در راه احیای دین شما آنچه تقدیم کردیم ناچیز بوده است و آماده‌ایم بقیه جان خود را فدای راه شما بکنیم تا همچنان اسلام عزیز ماندگار باشد. از خداوند برای جانبازان سرافراز آرزوی موفقیت داریم.

در ادامه، علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در سفر معنوی حج خادم جانبازان هستیم، تصریح کرد: ایثارگران و جانبازان پرچم عزت و سربلندی کشور در کاروان حج جمهوری اسلامی ایران هستند و ان‌شاءالله قدرشناس و خادمان خوبی برای آن‌ها باشیم.

حضور اعضای کاروان ویژه حج جانبازان در کوه احد و مسجد قبا

سید مستجاد حسینی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در جمع جانبازان به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: اعضای کاروان ویژه جانبازان در فضایی معنوی قبور مطهر ائمه اطهار (ع) در بقیع را زیارت کردند و همچنین با حضور در پای کوه احد به زیارت مزار عموی گرامی پیامبر اسلام (ص) و شهدای واقعه احد پرداختند. حضور در مسجد ذوقبلتین و اقامه نماز و تشریح دلایل تغییر قبله از بیت المقدس به کعبه توسط روحانی کاروان و بازدید از مسجد قبا از دیگر برنامه‌های کاروان ویژه حج جانبازان بود.

وی افزود: هر روز ساعت پنج بعد از ظهر نشست تخصصی توسط روحانی و پزشک کاروان در سالن اجتماعات هتل محل اقامت جانبازان برگزار می‌شود و مطالبی نیز پیرامون سلامت روحی و روانی توسط یکی از جانبازان کاروان با تخصص روانشناسی ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار