در واکنش به اعدام دو جوان بحرینی؛

اکرم الکعبی: رژیم طاغوتیِ آل خیلفه هویت بحرینی ندارد

دبیرکل جنبش «نجباء» عراق ضمن محکومیت شدید اعدام دو جوان بحرینی گفت: رژیم طاغوتیِ آل خلیفه هویت بحرینی ندارد.
کد خبر: ۳۵۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 28July 2019

اکرم الکعبی: رژیم طاغوتیِ آل خیلفه هویت بحرینی نداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء اعدام دو فعال مبارز شیعه به‌دست رژیم آل‌خلیفه را محکوم و از سکوت مدعیان حقوق‌بشر به‌شدت انتقاد کرد.

«اکرم الکعبی» با صدور بیانیه‌ای، حاکمان بحرین را «طاغوت» خواند و تصریح کرد: این رژیم، هویت بحرینی خود را از دست داده و آزادی، اراده و عزت ملت را سلب کرده است.

وی مبارزان اعدام شده بحرینی را دو جوان شجاع پیرو رهبر آزادگان جهان امام حسین علیه‌السلام توصیف کرد و افزود: بسیار اسفناک است که هر از گاهی گروه جدیدی از مجاهدان به‌دست این رژیم ستمگر کشتار می‌شوند و جهانیان دم برنمی‌آورند؛ گویا سازمان‌های حقوق‌بشری تا به‌ حال نامی از بحرین نشنیده‌اند یا این کشور اصلاً در نقشه جهان وجود ندارد!

دبیرکل نُجَباء در ادامه، سازمان‌های مدعی حقوق‌بشر را ابزاری در دست استکبار و تروریسم دانست و خاطرنشان ساخت: سازمان ملل هم مستقل نیست و تحت مدیریت نیرو‌های شرور، به کشور‌های دارای بمب اتمی و تسلیحات کشتار جمعی حق وتو داده است تا منافع استعماری خود را تأمین کنند.

الکعبی در پایان بیانیه خود ضمن آرزوی پیروزی و عزت برای خانواده‌های شهدای بحرینی و طلب ذلت و خواری دشمنان آن‌ها، تأکید کرد: ما با همه آزادگان جهان و خانواده این دو شهید پیمان می‌بندیم که در مسیرشان قدم برداریم.

بر اساس این گزارش، رژیم آل‌خلیفه در ادامه جنایات مستمر خود، روز گذشته دو جوان معترض بحرینی به نام‌های «احمد الملالی» و «علی العرب» را با اتهامات واهی به جوخه اعدام سپرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار