تجلیل از خانواده شهید «حسینی منش» در مهریز

جمعی از مسئولان شهرستان مهریز از خانواده شهید «سید محسن حسینی منش» تجلیل کردند.
کد خبر: ۳۵۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ - 29July 2019

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی امام‌جمعه مهریز به همراه رضا زارع زاده فرماندار و  رضا خانجانخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با حضور در منزل شهید«سید محسن حسینی منش» از خانواده این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم «سید محمدباقر حسینی منش» امام‌جمعه فقید مهریز، از خدمات وی در سنگر نماز جمعه قدردانی کرد.

امام‌جمعه مهریز شهدا را برگزیدگانی از سوی خداوند عالم خواند که در راه احیای دین مبین اسلام قیام کردند و تا پای جان ایستادگی کردند.

وی از همگان خواست در راستای حفظ اهداف و آرمان‌های شهدا تلاش کنند و افزود: در این زمینه باید تمام تلاش خود را به کار بندیم که نگذاریم دشمن به اهداف خودش دست پیدا کند و با فعالیت‌های تبیینی و گفتمانی، زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را فراهم کنیم.

محی‌الدینی اظهار امیدواری کرد که خداوند به همه مدیران استان برای خدمت بهتر و بیشتر، سعه‌صدر و روحیه تلاش عنایت فرماید تا مدیون خون شهدا نشویم.

امام‌جمعه مهریز تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در سنگر نماز جمعه، دشمن را از مردم ایران مأیوس خواهد کرد و بار دیگر تیرشان به سنگ خواهد خورد.

وی با تأکید بر لزوم اقامه فریضه نماز جمعه افزود: مردم مسلمان ایران به‌خوبی به اهمیت و جایگاه این پایگاه مهم و حساس آگاه هستند و باید تلاش کنیم جوانان بیش از گذشته در این اجتماع سیاسی اجتماعی حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار