کتاب «تشنگان قله‌های برفگیر» در یاسوج رونمایی شد

کتاب «تشنگان قله‌های برفگیر» خاطرات رزمنده دفاع مقدس «علی‌ ثابتی» در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر: ۳۵۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 29July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، آیین رونمایی از کتاب «تشنگان قله‌های برفگیر» خاطرات رزمنده دفاع مقدس «علی‌ ثابتی» امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده انتظامی استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سالن ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ «ایمان خردمند» رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: کتاب «تشنگان قله‌های برفگیر» روایت داستانی خاطرات رزمنده دفاع مقدس «علی ثابتی» از گرمای طاقت‌فرسای جنوب تا سرمای استخوان‌سوز قله‌های شیخ‌محمد است.

وی افزود: این کتاب با مشارکت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد توسط انتشارات سوره مهر چاپ و به بازار نشر عرضه شده است.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در این کتاب گذر رزمندگان ما از قله‌های برف‌گیر شیخ‌محمد روایت شده که تعدادی از رزمندگان از شدت سرما در این قله‌ها یخ بستند و به شهادت رسیدند.

خردمند عنوان کرد: در این کتاب به زیست‌بوم منطقه توجه ویژه‌ای شده و جغرافیای دفاعی رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار