مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تلاش استکبار حفظ منافقین به‌عنوان ساختاری نوکرصفت است/ منافقین دیروز نفوذی‌های امروز هستند

سردار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» گفت: تلاش استکبار حفظ منافقین به‌عنوان ساختاری نوکرصفت است؛ بر همین اساس جریان نفاق را نباید تمام شده قلمداد کرد و با این جریان باید مبارزه کرد.
کد خبر: ۳۵۵۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ - 29July 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، در مراسم بازخوانی عملیات «مرصاد» که امروز (دوشنبه) با حضور جمعی از یادگاران دفاع مقدس در هیئت رزمندگان اسلام «تربت جام» برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس به‌عنوان یک تابلو، نشان‌گر ایثار، جان‌فشانی، صبر، عزت و افتخاری است که ملت ایران اسلامی خلق کرد و وجه دیگر این تابلو، جنایاتی را که ارتش بعث عراق به پشتیبانی استکبار جهانی در طول دفاع مقدس انجام داده به تصویر کشیده است.

وی تحلیل‌های غلط منافقین را از شرایط حاکم بر جمهوری اسلامی در سال 1367 نتیجه شکست آن‌ها در عملیات مرصاد دانست و افزود: سازمان منافقین بر این تصور بود که جمهوری اسلامی از روی ضعف و ناتوانی مجبور به پذیرش قطعنامه شده و این دلیل خوبی است برای این‌که آن‌چه نتوانسته در جنگ علیه ایران عملیاتی کند، اجرا کند؛ این تحلیل غلط، منافقین را به مهلکه ای کشاند که با اراده الهی توسط رزمندگان اسلام تنبیه شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: منافقین در طول دفاع مقدس هم‌پیمان صدام بودند و بعد از سقوط وی نیز به خدمت نظام سلطه در آمدند؛ مزد خوش خدمتی منافقین حذف نام این گروه از لیست گروهای تروریستی و فعالیت به‌عنوان تشکل‌های اجتماعی بود.

این مسئوول تصریح کرد: تلاش استکبار حفظ منافقین به‌عنوان ساختاری نوکرصفت است؛ بر همین اساس جریان نفاق را نباید تمام شده قلمداد کرد؛ بلکه نبرد با نفاق جریان دارد؛ همان‌گونه که نبرد با کفار و متجاوزین خارجی و دشمن آشکار پایان‌ناپذیر است.

یوسفعلی‌زاده با بیان این‌که امروز شاهد تغییر تاکتیک در نوع مبارزه سازمان مجاهدین خلق هستیم، گفت: منافقین دیروز با تجهیزات نظامی با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله می‌کردند و امروز در قالب نیروهای سایبری در فضای مجازی و سایت‌ها، عملیات روانی را برای ایجاد یأس در مردم آغاز کرده‌اند.

وی متذکر شد: منافقین دیروز، نفوذی‌های امروز هستند. منافقین دیروز به دنبال سهم اصلی خود از انقلاب بودند و داعیه حکومت و مدیریت بر ایران را داشتند. امروز نفوذی‌ها همان دیدگاه را دنبال می‌کنند. نفوذ و نفاق ۲ لبه تیغ هستند که مسیر را برای دشمن هموار می‌کنند و دشمن خارجی به پشتیبانی این ۲ جریان حرکت می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان داشت: ملت کشورمان هیچ‌گاه نباید دشمن را نادیده بگیرد و از نیرنگ دشمن و خیانت منافقین خود را مصون بداند که اگر از خیانت نفوذی‌ها غافل شوند، دشمن را باید در خانه خود ببینند.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: در ایام سالگرد عملیات غرورآفرین «مرصاد»، به‌عنوان مقطع تاریخی و یوم‌الله دفاع مقدس، باید این نکته را باید مد نظر داشت که دفاع مقدس هنوز تداوم دارد و دشمن برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده است؛ لذا ملت کشورمان نیز برای دفع شر دشمن باید با قوت و قدرت به میدان بیاید.

این مسئوول در پایان گفت: درسی که از دفاع مقدس و عملیات «مرصاد» می‌گیریم، پیروزی در ایستادگی و مقاومت است و سازش و تسلیم، ذلت را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها