اعلام آمادگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان یزد جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان یزد گفت: ما کار کردن در حوزه دفاع مقدس را وظیفه خود می‌دانیم و هنرمندانی در این مرکز داریم که می‌توانند در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دفاع مقدس و طراحی بخش‌هایی از باغ موزه دفاع مقدس همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ - 08December 2014

اعلام آمادگی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان یزد جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، مدیرکل و کارکنان  کانون پروش فکری کودک و نوجوان استان یزد از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان بازدید کردند.

داناییفر در حاشیه این بازدید گفت: دفاع مقدس برجستهترین لحظه انقلاب اسلامی و نابترین مفهمومی است که مردم در آن دوران خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه ما مدیون فرهنگ ناب دفاع مقدس هستیم، گفت: کانون پروش فکری کودک و نوجوان به عنوان یک نهاد کوچک حاضر است، در این راه پیشقدم باشد و در این عرصه کمک و همراه شما باشد. ما کار کردن در این حوزه را وظیفه خود میدانیم.

وی تصریح کرد: کانون پروش فکری کودک و نوجوان گرچه سختافزار و نرمافزار لازم و کافی ندارد اما هنرمندانی دارد که میتوانند در حوزه ادبیات کودک و نوجوان دفاع مقدس و طراحی بخشهایی از این مجموعه کمک دهندهی شما باشند.

داناییفر گفت: باید کارگروههایی با موضوعات مختلف جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس در استان تشکیل شود، ما نیز به عنوان عضوی کوچک در خدمت شما هستیم.

وی با بیان اینکه مدیون جانفشانیهای شهدا و ایثارگران هستیم، خاطرنشان کرد: فرصت محدود است و زمان کمی در اختیار داریم تا گنجینهی دفاع مقدس را به نسلهای آینده منتقل کنیم.

در پایان سرهنگ رجبی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد اطلاعاتی راجع به مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد ارائه داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها