صالحی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

گرامیداشت شهدا، صیانت از یک حیات طیبه برای نسل‌های آینده است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: هر فعالیتی که برای پاسداشت و گرامیداشت شهدا انجام بدهیم بجاست؛ زیرا این کارها در حقیقت صیانت از یک حیات طیبه برای نسل‌های آینده است.
کد خبر: ۳۵۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 30July 2019

علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در حاشیه بازدید از پروژه در حال اجرای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قزوین که به دعوت امیر «بهنام پیری» صورت گرفت در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین اظهار داشت: شاید در خصوص شهدا حرفها زیاد گفته می شود اما واقعیت این است که هر چقدر هم که تکرار بشود شعارگونه نیست چرا که شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و این یادگاران انقلاب با جانثاری خود راه زندگی و فلسفه زندگی را برای ما تبیین کردند.

صالحی با اشاره به زنده نگه داشتن واقعه کربلا ادامه داد: اگر نام و یاد حضرت عبدالله حسین (ع) نبود آیا الان انقلاب اسلامی وجود داشت؟ قطعا اینطور نمی شد و این عظمت عاشورا بود که منجر به انقلاب شد که یک ملت را نجات داد و یک امت را بیدار کرد.

این مقام مسئول افزود: خیلی ها شاید خرده بگیرند که کمبودها، نواقص و مشکلات امروز مردم را ناامید کرده که قطعا اینطور نیست و مردم آگاه ما می دانند که این انقلاب چه آینده روشن و درخشانی در آینده و برای نسل های بعدی دارد.

رییس سازمان انرژی اتمی ابراز کرد: تاریخ گواه این است که ایران تا 50 سال گذشته چطور خار و ذلیل بود.  قشون انگلیس، آمریکا، شوروی و ... براحتی به ایران تجاوز می کردند و ایران جرأت حرف زدن نداشت اما امروز جمهوری اسلامی ایران پنجه در پنجه قدرت های بزرگ جهان انداخته و در یک چالش بین المللی مقاوم و سربلند ایستاده است.

گرامی داشت شهدا، صیانت از یک حیات طیبه برای نسل های آینده است

وی با بیان اینکه وجود امیر پیری برای استان قزوین یک نقطه عطف است، گفت: خوشبختانه پیگیری های مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان در جهت تحقق و تکمیل این پروژه بزرگ فرهنگی قابل تقدیر است که امیدواریم این کار بزرگ با کمک دیگر نهادها بالاخص شهرداری قزوین هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

صالحی با قول مساعدت بیشتر در تکمیل پروژه فرهنگی دفاع مقدس قزوین خاطرنشان کرد: هر فعالیتی که برای پاسداشت و گرامیداشت شهدا انجام بدهیم بجاست زیرا این کارها در حقیقت صیانت از یک حیات طیبه برای نسل های آینده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار