صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید فرمانده کل ارتش از یگان‌های ارتش در شمال غرب کشور

سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» صبح امروز از مرکز آموزش 03 شهید شعبان برخورداری عجب‌شیر و پادگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال غرب نیروی زمینی بازدید کرد.
کد خبر: ۳۵۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ - 30July 2019

بازدید فرمانده کل ارتش از مرکز آموزش شهید برخورداری عجب‌شیر و پشتیبانی شمال غرب نزاجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در بدو ورود به مرکز آموزش 03 شهید شعبان برخورداری عجب‌شیر و پادگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال غرب نیروی زمینی از دستاوردها، ابتکارات و ابداعات کارکنان این یگان‌ها بازدید کرد.

سرلشکر موسوی همچنین طی دیداری صمیمانه با کارکنان نمونه مرکز آموزش 03 شهید شعبان برخورداری عجب‌شیر و پادگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال غرب نیروی زمینی، ضمن ترغیب این کارکنان برای اهتمام در تداوم و استمرار روند موفقیت‌های حاصل شده، تقویت این دستاوردها را امری ضروری دانست.

فرمانده کل ارتش همچنین در نشست هم‌اندیشی با فرماندهان این یگان‌ها، توصیه‌ و تأکیدهای لازم در خصوص لزوم بهره‌گیری فرماندهان و سلسله‌مراتب از ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده توسط کارکنان نخبه پایور و وظیفه را عنوان کرد.

نشست تخصصی با رؤسای اداره عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات، بررسی آمادگی رزمی و مهارتی و نحوه ارائه آموزش به کارکنان و بازدید از اماکن زیستی و قسمت‌های مختلف مرکز آموزش 03 شهید شعبان برخورداری عجب‌شیر و پادگان‌های فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه شمال غرب نیروی زمینی از دیگر برنامه‌های سرلشکر موسوی در مدت حضور در این یگان‌ها بود.

امیر سرتیپ «حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرلشکر موسوی را در این بازدید همراهی می‌کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها