مدیرکل امور ایثارگران بوشهر:

برای درمان ایثارگران نیاز به کمک تمام دستگاه‌های اجرایی داریم

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: موضوع درمان ایثارگران یک موضوع حیاتی و ضروری است و هیچ نوع تأخیری در آن جایز نیست و برای ادامه مناسب این روند نیاز به کمک تمام دستگاه‌های اجرایی داریم.
کد خبر: ۳۵۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ - 30July 2019

نیاز به کمک تمام دستگاه‌های اجرایی جهت درمان ایثارگران

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست شورای معاونین با اشاره به‌ ضرورت خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: خانواده‌های شاهد و ایثارگر موجب افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا سرمایه‌های معنوی کشورند گفت: استفاده از تمام ظرفیت‌های بنیاد جهت ارائه خدمات بهینه به جامعه معزز ایثارگری و پیگیری خالصانه و صادقانه مشکلات و ارائه مشکل جامعه هدف وظیفه ماست.

تشکری با تأکید بر اینکه خدمت به خانواده شهید افتخاری بزرگ است خاطرنشان کرد: رصد کردن کارهای مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌های مختلف تخصصی از جمله اشتغال، درمان و رسیدگی به گلزارها از نکاتی هستند که ما باید همیشه پیگیر آن باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با تأکید بر لزوم توجه به حوزه اشتغال ایثارگران افزود: خوشبختانه حوزه‌های اقتصادی بنیاد در مسیر ایجاد اشتغال برای ایثارگران همکاری خوبی داشته‌اند و این مسیر باید امتداد یابد.

وی بیان داشت: موضوع درمان یک موضوع حیاتی و ضروری است و هیچ نوع تأخیری در آن جایز نیست و برای ادامه مناسب این روند نیاز به کمک تمام دستگاه‌های اجرایی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار