یادداشت/ محمدامین میربلوچ‌زهی

بازداشت یقه‌سفیدها در راستای صیانت از خون مطهر شهیدان

در روزها و ماه‌های اخیر و به‌ویژه بعد از انتصاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس‌ دستگاه قضایی کشور شاهد بازداشت یقه‌سفیدهایی بوده‌ایم که در پوشش ترامپ وطنی خون ملت عزیز ما را در شیشه کرده بودند، لذا این اقدامات ارزشمند در راستای صیانت از خون مطهر شهیدان بوده و خوشحالی مردم را به همراه داشته است.
کد خبر: ۳۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ - 31July 2019

بازداشت یقه سفیدها در راستای صیانت از خون مطهر شهیدان استگروه استان‌های دفاع‌پرس- محمدامین میربلوچ‌زهی؛ در روزها و ماه‌های اخیر و بویژه بعد از انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس‌ دستگاه قضایی کشور شاهد بازداشت یقه سفیدهایی بوده‌ایم که در پوشش ترامپ وطنی خون ملت عزیز ما را در شیشه کرده بودند، لذا این اقدامات ارزشمند در راستای صیانت از خون مطهر شهیدان بوده و خوشحالی مردم را به همراه داشته است.

ترامپ‌های وطنی با سوءاستفاده از موقعیت، اختیارات و توان و نفوذ خود در دستگاه‌های دولتی، رانت خواری، اختلاس و ظلم کردن به مردم محروم و زجرکشیده در مسیر تامین اهداف دشمنان حرکت کرده و شرافت و نام شهیدان اسلام و وطن را لکه‌دار کرده‌اند.

اقدامات و تدابیر هوشمندانه قوه قضاییه با همکاری نیروهای ارزشمند سپاه برای دستگیری یقه سفیدها در راستای اجرای منویات رهبری و تحقق خواسته‌های مردم شریف ایران بوده که می‌توان شاخص‌های امید را در ملت زجر کشیده بالا برد.

فشار و تحریم‌های دشمنان، ترور شخصیت‌ها و دلسوزان انقلاب و وقوع جنگ هشت ساله تحمیلی از سالهای نخستین شکل گیری این نظام تاکنون سبب نابود شدن مردمی شده که برای این کشور هزینه داده‌اند و سالهای دشوار و مشقت بار را تحمل کرده‌اند.

در چهل سال ایستادگی و مقاومت این ملت همیشه در صحنه، شایسته نبود که مسئولانی روی کار بیایند و با به تاراج بردن اموال بیت المال و سوءاستفاده از موقعیت و آقازادگی خون این مردم را در شیشه کنند.

حال با دستگیری و مجازات ترامپ‌های وطنی شاخص‌های امید و رضایتمندی از نظام اسلامی ارتقاء یافته و انتظار می‌رود با تداوم این مسیر شاهد رفع مشکلات انبوه کشور باشیم.

گرانی‌ها، اختلاس‌ها، مشکلات ارزی، تحریم و فشارهای دشمنان حقیقتا کمر این ملت را در هم شکسته و اگر جلوی ظلم و ستم ترامپ‌های وطنی گرفته نمی‌شد، شاید این آتش زیرخاکستر مانند کوه آتشفشان فوران می‌کرد و همه چیز را در خود نابود می‌ساخت.

با رویکرد تازه قوه قضاییه و همت و تلاش عزیزان سپاه در مبحث دستگیری یقه سفیدها می‌توان به آینده امیدوار بود و انتظار می‌رود با شکستن قیمت‌ها و ساماندهی بازار بتوان امید و سر زندگی را به مردم هدیه کرد.

اجرای افزون بر دو هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی از سوی سپاه در جنوب شرق کشور از نگاه عمیق نظام اسلامی به اقشار محروم و نیازمند حکایت دارد و در روزهای آتی با بهره برداری از این پروژه‌ها قطعا بسیاری از شاخص‌های رضایتمندی مردم ارتقاء می‌یابد.

امید می‌رود با نگاه مهربان سپاه در کنار خدمت رسانی دولتمردان شاهد توسعه، رشد و آبادانی منطقه سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار