انتشار فراخوان فیلمنامه و نمایشنامه دفاع مقدس در سمنان

فراخوان فیلمنامه و نمایشنامه دفاع مقدس در استان سمنان منتشر شد.
کد خبر: ۳۵۶۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳ - 31July 2019

«حسین شریف‌نیا» معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: اولین فراخوان نمایشنامه و فیلمنامه دفاع مقدس با هدف چاپ و نشر کتب نمایشنامه و فیلمنامه در حوزه دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت فیلمسازان و هنرمندان استان، منتشر شد.

وی با بیان اینکه بهترین زبانی که می‌تواند ارزش‌ها و وقایع تاریخ ایران و دفاع مقدس را به نسل‌های حال و آینده انتقال دهد زبان هنر است.

این مسئول افزود: جامعه هنری تشنه معارف ناب دفاع مقدس هستند که با استفاده از این ظرفیت عظیم و اساسی می توان در رشد و اعتلای فرهنگ دفاع مقدس گام های ارزشمندی برداشت.

معاونت هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ماندگار کردن کارها با زبان هنر بیان داشت: در اجرای برنامه‌های مربوط به دفاع مقدس، هنر می تواند نقش اثرگذار و سازنده‌ای داشته باشد و موجب ماندگاری و تثبیت اثر بخشی شود.

وی گفت: بسترسازی و ایجاد ساختار مناسب برای ورود همه عرصه های هنری از وظایف مهم و خَطیر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس محسوب می‌شود.

شریف‌نیا فراخوان نمایشنامه و فیلمنامه دفاع مقدس را اقدامی مهم جهت جلب و جذب مشارکت‌های عمومی دانست و خاطرنشان کرد: برون سپاری امور و استفاده از ظرفیت های عمومی موجب ورود حداکثری مردم به مباحث دفاع مقدس و رشد و شکوفایی این فرهنگ می شود.

این فراخوان با مشارکت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و سازمان بسیج هنرمندان سپاه قائم آل محمد (عج) انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار