مراسم تشییع پیکر شهید «ادبیان» در کرمانشاه

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان» امروز در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 01August 2019
مراسم تشییع پیکر شهید « حسین ادبیان » در کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «حسین ادبیان» امروز از مقابل مسجد جامع کرمانشاه با حضور فرماندهان لشکری و کشوری تشییع شد.
 
پیکر این شهید والامقام که پس از گذشت 38 سال از شهادتش اخیرا شناسایی شده، امروز با حضور باشکوه مردم شهیدپرور کرمانشاه تشییع شد.
 
پس از اقامه نماز توسط آیت الله «مصطفی علما» نمالینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بر پیکر این شهید والامقام، مردم کرمانشاه پیکر او را از مقابل مسجد جامع بر روی دستان خود تشییع کردند.
 
استاندار، جمعی از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع این فرمانده شهید حضور داشتند و سپس پیکر شهید ادبیان به گلزار شهدای کرمانشاه منتقل و در آنجا خاکسپاری شد.
 
مراسم بزرگداشت این شهید والامقام عصر امروز در مسجد جامع کرمانشاه با حضور فرماندهان لشکری و کشوری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم شهیدپرور استان کرمانشاه برگزار می شود.
 
حسین ادبیان اردیبهشت 1360 در جریان عملیات آزادسازی ارتفاعات بازی‌دراز به شهادت رسید و چندی پیش پیکرش شناسایی شد.
 
این شهید والامقام قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی حضور داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز در جریان شکست حصر پاوه نقش موثری داشت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار