امام جمعه موقت یاسوج:

تحریم وزیر امور خارجه ایران نشان‌دهنده ضعف و ناتوانی آمریکا است

حجت‌الاسلام «سید جواد خاصع» با اشاره به ماجرای تحریم وزیر امور خارجه ایران گفت: این اقدام آمریکا نشان‌دهنده ضعف، ناتوانی و عدم صداقت این کشور است.
کد خبر: ۳۵۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ - 02August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سید جواد خاصع» امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: آن حضرت مبتکر مبارزات علمی بود و در مناظرات گوناگون برای ترویج دین اسلام حضور می‌یافت.

وی به سالروز ازدواج آسمانی حضرت زهرا (س) و امام علی (ع) اشاره کرد و افزود: این ازدواج مقدس می‌تواند الگو و سرمشقی برای جوانان ما باشد و به همین دلیل این روز به نام روز ازدواج نام‌گذاری‌ شده است.

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با اشاره به ماجرای تحریم وزیر امور خارجه ایران، گفت: این اقدام آمریکا نشان‌دهنده ضعف، ناتوانی و عدم صداقت این کشور است.

خاضع عنوان کرد: آقای ظریف از موافقان مذاکرات بود و پیامش صلح و زدودن تنش بود، وقتی شما مسئول وزارت خارجه را تحریم می‌کنید پس می‌خواهید با چه کسی مذاکره کنید؟

وی با بیان اینکه ما به هر حرکت دشمن پاسخ محکم خواهیم داد، ابراز کرد: سرنگونی پهباد آمریکا و توقیف نفت‌کش انگلیس به برکت انقلاب، خون شهدا و هوشیاری نیروهای مسلح ایران صورت گرفت.

امام جمعه موقت یاسوج تاکید کرد: به انگلیس و آمریکا هشدار می‌دهیم که از شرارت و توطئه علیه ایران دست بردارند زیرا اگر دست از پا خطا کنند پشیمان خواهند شد.

خاضع در پایان با بیان اینکه در آستانه سالروز شهادت «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار هستیم، گفت: این روز را پیشاپیش به همه خبرنگاران متعهد و دلسوز تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار