امام جمعه گچساران:

دنیا به اقدام آمریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران می‌خندد

حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» با بیان اینکه آمریکایی‌ها از یک طرف می‌گویند ما بدون هیچ پیش شرطی حاضریم مذاکره کنیم و از طرف دیگر وزیر خارجه ما یعنی حلقه اولیه مذاکره را تحریم می‌کنند، گفت: در واقع دنیا به این اقدام آمریکا می‌خندد.
کد خبر: ۳۵۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷ - 02August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت امام جواد (ع)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امام جواد (ع) درس بزرگی را به ما آموخت و آن این است که هنگامی که در مقابل قدرت‌های ریاکار و منافق قرار می‌گیریم باید همت کنیم که مردم را برای مقابله با این قدرت‌ها برانگیزانیم.

امام جمعه گچساران گفت: امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در دیدار با جمعی از جهادگران عنوان داشتند که بگذارید ما مجموعه‌ای عظیم از نسل انقلاب اسلامی را در کشور شاهد باشیم که از لحاظ سطح فهم مسائل مدیریتی، خدمت‌رسانی، ایجاد عدالت و قیام به قسط به جایی رسیده باشد که ذهن‌های معمولی بشر به آنجا نرسیده و باید از او الگو بگیرند.

حجازی عنوان کرد: اخیرا حجاجی که به مکه مکرمه مشرف شدند، گفته‌اند که اینجا بسیار سربلند هستیم و حجاجی که از دیگر کشورها آمده‌اند با احترامی خاص به ما حجاج ایرانی نگاه می‌کنند، علی‌الخصوص بعد از موضوع سقوط پهباد آمریکا و توقیف نفتکش انگلیسی که می‌گویند اوج عزت اسلام و مسلمین جهان، ایران است.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا، جایگاه ولایت و منصب ولایت را تحریم می‌کند که باید گفت احمق! این جایگاه تاجر یا شرکت نیست و وزارتخانه هم نیست و رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیتی هستند که در سراسر جهان و حتی در قلب آمریکا تعداد بسیاری مرید دارد.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: اخیرا نیز وزیر محترم امور خارجه ما را تحریم کرده و از طرفی می‌گویند که ما بدون هیچ پیش شرطی حاضریم مذاکره کنیم و از این طرف هم وزیر خارجه ما راتحریم می‌کنند و احمق‌تر از این کجای عالم می‌توان پیدا کرد.

حجازی با بیان اینکه حلقه اولیه مذاکره وزیر امور خارجه است یعنی شخصیتی که توسط آمریکا تحریم می‌شود، گفت: در واقع دنیا به این اقدام می‌خندد و خیلی از تحلیل‌گران معتقدند که مردم بیچاره آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ در دنیا تحقیر شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار