فرماندار دلگان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حماقت سران آمریکایی پایان ناپذیر است

«مجتبی شجاعی» گفت: تکرار محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه از سر حماقت و ناچاری و دستپاچگی هیات حاکمه آمریکا است.
کد خبر: ۳۵۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ - 03August 2019

حماقت سران آمریکایی پایان ناپذیر است«مجتبی شجاعی» فرماندار دلگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان با اشاره به اینکه حماقت سران آمریکایی پایان ناپذیر است، اظهار داشت: تکرار محدودیت‌ها و تحریم های ظالمانه از سر حماقت و ناچاری و دستپاچگی هیات حاکمه آمریکا اثبات نظریه بن‌بست راهبردی آمریکا و بی‌تاثیری مؤلفه‌های فشار و تهدید علیه ایران است.

وی با بیان اینکه ترامپ و سران آمریکایی و صهیونیستی از پیش باخته‌اند و از اقتدار ایران سربلند در هراسند، بیان کرد: سرنگونی پهباد آمریکایی توسط جان بر کفان سپاه پاسداران، نمایش چندین باره و شجاعانه اقتدار ایران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان، عدم کامیابی دیپلماسی آمریکا در ایجاد اجماع در شورای امنیت سازمان ملل در صدور قطعنامه‌های مدنظرش، عدم موفقیت هم ‌پیمانان و مزدوران منطقه‌ای آمریکا در منطقه در ابعاد راهبردی و نظامی، تحکیم بی نظیر پیوند مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با نظام سلطه، مشکلات شخصیتی و روانی ترامپ و.... همه از دلایل این اقدامات روان پریشانه ترامپ است.

شجاعی با تاکید بر اینکه تمامی ملت ایران دیپلمات و پاسدار وطن هستند، ادامه داد: طی سالهای اخیر اين صهيونيست‌ها بودند که تصميم گيرنده سیاست خارجی آمریکا بودند، غافل از قدرت در ميدان عمل، همانطور که تحریم سپاه پاسداران به تقویت  محبوبیت و عمق نفوذ سپاه پاسداران در منطقه و جهان کمک کرد، همین اتفاق برای دکتر ظریف نیز تکرار خواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز دولت، ملت و قوای نظامی کشور، در سایه تدابیر و منویات رهبری معظم انقلاب، سنجیده،  حسابگرانه و با وحدت، حرکت خواهند کرد و نظام سلطه و مستکبران عالم ذلیل‌تر از همیشه به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار