گام دوم/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

بیانیه گام دوم انقلاب بر عدالت تأکید دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید بر عدالت دارد.
کد خبر: ۳۵۶۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ - 03August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حمزه شیرزادی»، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر در آیین تکریم و معارفه رابط نمایندگی در حوزه مقاومت علی ابن ابيطالب (ع) با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: کار در بسیج از آنجا که مورد رضای مقام عظمای ولایت است، مورد رضای امام عصر (عج) هم است.

وی با تأکید بر دوری از یأس و ناامیدی افزود: نباید جامعه را مایوس کرد اگر چه برخی از مسئولان نالایق و از عدالت و انصاف به دور هستند اما باز هم نباید روحیه امید را از دست داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: امروزه بسیج کارنامه بسیار موفقی در سطح جامعه دارد و مردم نیز این امر را کاملاً حس و لمس کرده‌اند که در تنگناها و مشکلات این بسیج و بسیجیان هستند که پای کار هستند.

این مسئول با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب تاکید بر عدالت دارد، گفت: باید بسیجیان هوشیار باشند چرا که کار آنان به پای نهاد بسیج به‌حساب می‌آید بنابراین باید بسیار دقت کنند که کاری خلاف عرف و شرع انجام ندهند که باعث بدبینی جامعه شود.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام «احمد چهاردولی»، حجت‌الاسلام «سجاد نادی» به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت علی ابن ابيطالب (ع) معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار