عضو شورای شهر تبریز:

تعداد المان‌های دفاع مقدس در تبریز باید افزایش یابد

«علی آجودان‌زاده» گفت: آذربایجان شهدای زیادی را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده و همین امر می‌طلبد تا تعداد المان‌های فرهنگی دفاع مقدس در تبریز افزایش یابد.
کد خبر: ۳۵۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 03August 2019

«علی آجودان‌زاده» عضو شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس تبریز با اشاره به نمود المان‌های دفاع مقدس در سطح شهر، اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر مجسمه برخی از شهدای شاخص را در تبریز نصب کرده‌اند اما با این حال همچنان جای مجسمه بزرگان زیادی در شهر خالی است.

وی با بیان اینکه آذربایجان را با لشکر عاشورا و رشادت‌های جوانان در برابر دشمن می‌شناسند، تصریح کرد: باید با الگوبرداری از سایر شهرها و استفاده از ایده‌های فعالان فرهنگی، در ایجاد المان‌های دفاع مقدس ابتکار به خرج داد و آثار ماندگاری را برجای گذاشت.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر لزوم استفاده از المان‌های فرهنگی و مقاومت در زیباسازی شهری، عنوان کرد: در طول سال‌های اخیر نام برخی خیابان‌ها و کوچه‌ها را شهرداری با اسماء شهدای دوران دفاع مقدس متبرک کرده، اما صرف نام‌گذاری میادین به نام شهدا کافی نیست.

وی بیان داشت: چنانچه مسئولان همت کنند می‌توانند محتوای دفاع مقدس را اعم از عملیات‌ها و تعداد شهدا در معرض نمایش قرار دهند تا نسل جدید با ابعاد 8 سال دفاع مقدس آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار