فرماندار خرم آباد:

شهدای خبرنگار لرستانی مایه افتخار این استان هستند

اسد عبداللهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و شهیدان «غلامرضا و علیرضا حیدری» گفت: این شهدای خبرنگار مایه فخر و مباهات استان لرستان هستند.
کد خبر: ۳۵۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 03August 2019

شهدای خبرنگار لرستانی مایه افتخار این استان هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «اسد عبداللهی» فرماندار خرم آباد در مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای خرم آباد که به مناسبت آغاز هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ارکان هر حاکمیت خوب، توجه به امر خبر و خبررسانی است.

وی با بیان اینکه خبرنگاری شغل حساسی است و برای جوامع امروزی یک ضرورت است، افزود: کسی که در این حوزه کار می کند علاوه بر تخصص باید علاقمند و عاشق این کار باشد چون از جنبه های مالی در این شغل برخوردار نیست.

فرماندار خرم آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار «محمود صارمی» و شهیدان «علیرضا و غلامرضا حیدری» گفت: این شهدای خبرنگار مایه فخر و مباهات استان لرستان هستند.

عبدالهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هنوز به آن مرحله پختگی نرسیده ایم که آمادگی نقد منصفانه را داشته باشیم، گفت: خبرنگاران شفاف سازی می‌کنند و واقعیت ها را بیان می‌کنند، امیدواریم برسد روزی که خبرنگار جایگاه اصلی خود را پیدا کند و مسئولان هم از خبر و اطلاع رسانی استقبال کنند.

احمدحسین فتایی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: خبرنگار کسی است که هم روح و ذهن خود و هم جسم خود را در اختیار جامعه می گذارد.

وی با بیان اینکه در سرما و گرما اولین کسی که برای اطلاع رسانی وقایع حضور می یابد خبرنگار است، افزود: خبرنگاران در شرایط سخت فعالیت می کنند و مقام خبرنگاران ارزشمند و گرامی است؛ امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند خدمات خوبی به این عزیزان داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار