مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

خبرنگاران در بیان مشکلات ایثارگران احساس تکلیف کنند

«سیدحسین نازاریان» با بیان این‌که تقویت جامعه ایثارگری تقویت ارزش‌هاست، گفت: اصحاب رسانه نسبت به بیان مشکلات جامعه ایثارگران احساس تکلیف کنند.
کد خبر: ۳۵۶۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 03August 2019

خبرنگاران در بیان مشکلات ایثارگران احساس تکلیف کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «سیدحسین نازاریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان امروز (شنبه) در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان خرم‌آباد که به‌مناسبت آغاز هفته خبرنگار و با حضور جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران باید شجاعانه مشکلات مردم را بیان کنند، اظهار داشت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان است که در این ماه برنامه‌های ویژه‌ای داریم و بر همین اساس، اصحاب رسانه نسبت به معرفی صبر و استقامت آزادگان و جایگاه آن‌ها اقدام  کنند.

نازاریان با یادآوری این مطلب که اصحاب رسانه می‌توانند با تهیه خبر یا گزارش، وقایع دوران اسارت آزادگان را بازگو کنند، ادامه داد: روز شهادت شهید «محمود صارمی» روز خبرنگار است و شهیدان «علیرضا و غلامرضا حیدریان» نیز از شهدای خبرنگار استان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با ذکر این مطلب که خبرنگاران باید نسبت به بیان مشکلات جامعه ایثارگران و جانبازان احساس تکلیف کنند، خاطرنشان کرد: آزادگان هم صدای مظلومیت مردم را جهان رساندند و هم با صبر و استقامت خود نشان دادند که دشمنان نمی‌توانند به خاک کشور ایران تجاوز کنند‌.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی درست مورد پسند جامعه است، اضافه کرد: اخبار باید با شفافیت و اطلاع‌رسانی درست بیان شود.

نازاریان با اشاره به این‌که برخی اخبار فضای مجازی با آنچه واقعیت است فاصله دارد، ادامه داد: مباحث مربوط به جانبازان و آزادگان و جامعه ایثارگری توسط رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی درست بیان شود که در این زمینه نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آمادگی پاسخگویی به تمام سؤالات خبرنگاران را دارد‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار