مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

برگزاری مسابقه تیراندازی قهرمانی بسیج مازندران با نام جام شهدای جاوید الاثر

«کاظم غفارپور» از برگزاری مسابقه تیراندازی قهرمانی بسیج استان مازندران با نام جام شهدای جاوید الاثر جنگ تحمیلی در سوادکوه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ - 03August 2019

برگزاری مسابقه تیراندازی قهرمانی بسیج استان مازندران با نام جام شهدای جاوید الاثربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «کاظم غفارپور» مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران در حاشیه برگزاری مسابقه تیراندازی قهرمانی بسیج استان مازندران با نام جام شهدای جاوید الاثر جنگ تحمیلی، با اشاره به اعزام افراد برتر این مسابقه به مسابقات کشوری و بیان اینکه مسابقات تیراندازی کشوری در 30 و 31 مرداد در استان سمنان برگزار می‌شود، ابراز امیدواری کرد تا استان مازندران در این رشته مقام کسب کند و اظهار داشت: ورزش فضای سالمی است و سپاه در این زمینه امکانات و استعداد دارد و در حال حاضر، سپاه دارای 145 سالن ورزشی و 76 هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه کرده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران، میزبانی شهرستان سوادکوه در این مسابقات را به دلیل وجود سالن تیراندازی مجهز در این شهرستان برشمرد و افزود: تمام شرکت‌کنندگان حاضر در این مسابقات همه عضو بسیج هستند اما هر کسی استعداد دارد و حتی اگر عضو بسیج نیست؛ دامنه بسیج باز است و در این مسابقات ثبت نام کند تا استعدادها شناسایی شود.

«سیدرمضان صالح‌نژاد» رئیس هیئت تیراندازی بسیج استان مازندران نیز با بیان اینکه این مسابقات هم قهرمانی استان و هم انتخابی مسابقات کشوری است، گفت: این مسابقه در دو بخش پسران و دختران و رقابت این افراد در دو رده تفنگ و تپانچه است.

صالح‌نژاد تعداد شرکت کنندگان دختر را 28 نفر از 10 شهرستان عنوان کرد و افزود: تعداد شرکت‌کنندگان پسر نیز 24 نفر از 8 شهرستان استان مازندران است.

در این مسابقات، در بخش انفرادی دختران در تفنگ سیدمهنا سیدپور، ماتینا باعث و ماهک مسلمی و در تپانچه آتوسا رضایی، فاطمه باباجان‌زاده و مهدیه رستمیان و در بخش انفرادی پسران نیز در تپانچه محسن عشیری، پرهام سلیمان‌تبار، محمدابراهیم رحیم‌پور و در رده تفنگ کسری علومی، داریوش رازقی، بهرنگ پنبه‌کار مقام اول تا سوم، در بخش تیمی دختران در رده تفنگ شهرستان‌های ساری، سوادکوه و بابل و در بخش تیمی پسران در رده تفنگ شهرستان‌های بابل، سوادکوه و بابلسر مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار