سردار نوریان:

رسانه‌ها و پلیس ارکان برقراری امنیت عینی و ذهنی در جامعه هستند

معاون اجتماعی ناجا رسانه‌ها و پلیس را ارکان برقراری امنیت عینی و ذهنی در جامعه برشمرد و گفت: رسانه‌های ما به عنوان برقرارکننده امنیت روانی در داخل کشور باید با رسانه‌های معاند مقابله کنند.
کد خبر: ۳۵۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ - 04August 2019

رسانه‌ها و پلیس ارکان برقراری امنیت عینی و ذهنی در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار با گرامی‌داشت یاد خبرنگاران شهید اظهار داشت: کشور ما از جامعه‌ای با تفاوت فرهنگ‌ها، آداب و رسوم برخوردار است که از نگاه داخلی، این موضوع یک فرصت و از نگاه خارجی یک تهدید محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن با تحریم و فشارهای معیشتی به دنبال ایجاد تفرقه در داخل کشور است.

معاون اجتماعی ناجا بیان کرد: پلیس و رسانه دو رکن امنیت عینی و ذهنی در جامعه هستند و سیاست رسانه‌ای پلیس همکاری تنگاتنگ با رسانه‌ها است.

سردار نوریان تصریح کرد: رسانه‌ حلقه‌های واسط بین مردم و پلیس محسوب می‌شوند و می‌توانند با ایفای صحیح نقش خود احساس امنیت را در جامعه افزایش دهند.

وی گفت: دشمنان با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد هرج و مرج در کشور هستند و رسانه‌های کشور به عنوان برقرارکننده امنیت روانی در داخل کشور باید با انتشار اخبار، با رسانه‌های معاند مقابله کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار