پیشکسوت دفاع مقدس مطرح کرد؛

مدیریت اسلامی راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی

«سید کاظم نوری کازرونی» با بیان اینکه راه شهید تنها این نیست که در جبهه‌ها به فیض شهادت رسید بلکه هر راه و قدمی که برای رضای خدا برداشته شود راه شهید است گفت: مدیریت اسلامی راهکار برون رفت ما از این جنگ اقتصادی است.
کد خبر: ۳۵۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ - 04August 2019

مدیریت اسلامی راهکار برون رفت از جنگ اقتصادی/ هر قدمی که برای رضای خدا برداشته شود راه شهید است

«سید کاظم نوری کازرونی» یکی از تخریب‌چیان جنگ تحمیلی در گردان جنگ‌های نامنظم شهید «چمران» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با بیان اینکه اولین اشتباه یک تخریب چی آخرین اشتباه آن است اظهار داشت: مین‌های امروز نفس اماره انسان است و در واقع کسانی که حرف حقیقت را قبول ندارند در جامعه امروزی حکم مین را دارند.

وی ابزار تخریب مین‌های امروز را خودسازی دانست و گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از عوامل خنثی‌سازی مین‌های جامعه امروز است.

پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه در جبهه همه کارها فقط برای خدا بود افزود: رسانه‌ها در تبیین اهداف ایثار و شهادت نقش مهمی می‌توانند ایفاء کنند.

‌نوری‌ کازرونی با بیان اینکه حضور در جبهه‌های نبرد توفیق الهی بود که شامل حال رزمندگان شد تصریح کرد: راه شهید تنها این نیست که در جبهه‌ها به فیض شهادت رسید بلکه هر راه و قدمی که برای رضای خدا برداشته شود راه شهید است.

این جانباز دفاع مقدس بیان داشت: امروز وظیفه همه ما گوش به فرمان ولی فقیه، داشتن صبر و حوصله و استفاده از قوه تعقل و اندیشه در مبارزه با جنگ اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه هیچ کشوری در بحث منابع به پای ایران نخواهد رسید بیان داشت: مدیریت اسلامی راهکار برون رفت ما از جنگ اقتصادی است.

نوری کازرونی با بیان اینکه به فرزندان خود توصیه می کنم که در مسیر انقلاب و راه شهدا قدم برداند خاطرنشان کرد: نسل امروز و نسل دیروز شاید در برخی موارد با یکدیگر تفاوت داشته باشند اما اگر بحث دفاع از خاک‌های میهن اسلامیشان در میان باشد همان فرزندان در گهواره امام راحل خواهند شد.

پیشکسوت دفاع مقدس با ذکر خاطراتی از رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید «مصطفی چمران» در منطقه دهلاویه متذکر شد: معنویت امام خمینی (ره)، اقتدار رهبر معظم انقلاب اسلامی، خالص بودن برخی از خواص و خون پاک و مقدس شهدا را رمز پایداری کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار