برگزاری اولین جلسه کمیته بانوان ستاد استانی هفته دفاع مقدس در اهواز

اولین جلسه کمیته بانوان ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۶۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 04August 2019

برگزاری اولین جلسه کمیته بانوان ستاد استانی هفته دفاع مقدس در اهواز

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین جلسه کمیته بانوان ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس صبح امروز (یکشنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به ریاست «سیده فرانک موسوی» مشاور زنان و خانواده استانداری خوزستان و دبیری «بتول دوسعلی وند» مسئول نشر آثار و ارزش‎های مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار «محمد علی پور»  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان فعالیت‌های این کمیته را مهم دانست و اظهار داشت: اگر بانوان انقلابی ما نتوانند در اینچنین محافلی از حق و حقوق خود در همه امور دفاع کنند بی شک مطالبات برحق آنان برای همیشه زمین خواهد ماند.

وی افزود: نقش بانوان ما در دفاع مقدس نه تنها کمتر از آقایان نبوده و نیست بلکه معنویت حضور آنان نیز بسیار برجسته تر است به شرطی که شماها بتوانید این همه ظرفیت را معرفی کنید.

در ادامه جلسه «بتول دوسعلی وند» مسئول نشر آثار و ارزش‎های مشارکت زنان اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان که دبیری کمیته را نیز عهده دار بود، گفت: در جلسات قبلی نیز مصوباتی داشته ایم که باید با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی بتوانیم آنان را جامه عمل بپوشانیم.

وی ضمن خوش آمد به چند عضو جدید در این کمیته ادامه داد: اولین مطالبه ما ساخت سردیس و تندیس شهدای شاخص زن استان خوزستان است که امیدواریم هر چه سریعتر محقق و در میادین شهرهای مختلف نصب شوند تا بتوانیم در هفته دفاع مقدس از آنان رونمایی کنیم.

در پایان این جلسه «سیده فرانک موسوی» مشاور زنان و خانواده استانداری خوزستان خواستار برنامه ریزی بیشتر و بهتر برای انجام برنامه های هفته دفاع مقدس در سراسر استان خوزستان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار