معاون پیشکسوتان حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

امنیت امروز ماحاصل خون شهدای هشت سال دفاع مقدس است

سرهنگ محمدرضا معتمدی گفت: امنیت و آرامش امروز ماحاصل خون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، همان کسانی که بدون هیچگونه توقعی از تمام هستی خود گذشتند.
کد خبر: ۳۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 04August 2019

امنیت و آرامشی  امروز ما حاصل خون شهدا و رزمند گان هشت سال دفاع مقدس است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «محمدرضا معتمدی» معاون پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس 36 کشور قدرتمند جهان از رژیم بعثی عراق پشتیبانی کردند اما الطاف الهی و مدیریت خوب حضرت امام خمینی(ره) باعث موفقیت ما شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) در همان دوران جنگ تحمیلی فرموده بودند که کشور شوروی از هم می‌پاشد و همینطور هم شد و فرموده بود که صدام بغیر از خودکشی هیچ راهی ندارد و در جایی دیگر فرموده بود غربی‌ها  اینقدر به صدام کمک نکنند که چه بسا مانند عقرب برگردد به خودشان و آنها را نیش بزند و همینطور هم شد و عراق کویت را تصرف کرد و آمریکا هم عراق را به تصرف خود درآورد.

معاون پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: ما اگر امنیت و آرامشی داریم، حاصل خون شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است همان کسانی که  بدون هیچگونه توقعی از تمام هستی خود گذشتند.

معتمدی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس همه مردم استان لرستان به نوعی رزمنده بودند و در میادین نبرد هیچ رزمنده لری عقب نشینی نکرد و با وجود تمام این از خود گذشتگی ها  تاکنون بسیاری از خواسته‌های رزمندگان و پیشکسوتان اجرا نشده است.

وی با استناد به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که فرمودند :«ما مشکل اقتصادی داریم ولی بن بست اقتصادی نداریم»، تصریح کرد: باید سعی کنیم موانع را از سر راه برداریم و با سر زدن به خانواده های شهدا و ایثارگران به مشکلات آنها رسیدگی کنیم.

معاون پیشکسوتان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به همایش پیشکوتان در آخرین روز از هفته دفاع مقدس در لرستان، خاطرنشان کرد: برای حضور در این همایش از همه پیشکسوتان دفاع مقدس لرستان دعوت کنیم و با اهدا هدیه از آنها تجلیل بعمل آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها