نماینده مردم میرجاوه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است

«علی کرد» سربلندی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست.
کد خبر: ۳۵۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ - 05August 2019

عزت، امروز ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا است«علی کرد» نماینده مردم میرجاوه، خاش و نصرت آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: رسیدگی به درد و مشکلات سیل زدگان وظیفه هر مسلمانی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر این مهم تاکید و سفارش بسیاری دارند. امروز که برای هموطنان ما مشکلی پیش آمده و خانه و آشیانه خود را از دست داده‌اند بر ما لازم و واجب است به کمکشان بریم تا به آرامش اجتماعی دست یابند.

وی افزود: تمام ادارات و نهادها و ارگانها مکلفند در حد توان خود با ایثار و از خودگذشتگی به سیل زدگان کمک کنند.

نماینده مجلس با تاکید بر این مطلب که در طرح جهاد همبستگی که طرح وفاق ملی است می‌طلبد همه در کنار هم و هریک امورات مردم را به دست بگیریم تا مردم آسیب دیده سریع مشکلاتشان حل و در منازل خود ساکن شوند، ادامه داد: با فراهم کردن ملزومات و تجهیزات لازم برای زندگی این افراد همه سهیم باشیم و کمک به رفاه حال این افراد را در دستور کارهای الویت دار خود قرار دهیم.

کرد تصریح کرد: مسئولان باید کمکهای بلاعوض و کمک‌های بانکی را بهتر از هر زمان دیگر به سیل زدگان ارائه دهند، که طرح جهاد همبستگی روحیه ایثار، فداکاری و انسان دوستی را تقویت می‌کند و این ویزگیها تمدن کشورهای اسلامی است که روحیه و حس همدوستی را در بین افراد دیگر نیز زنده می‌کند.

این مسئول اظهار داشت: با تفکر جهادی و روحیه انقلابی در طرح وفاق ملی می‌توان برنامه‌های کوتاه مدت را تسریع داد و در زمان حوادث غیر مترقبه منافع را بر اساس نیازهای مردم و بدون مانع برطرف کرد.

کرد افزود: در این طرح رسالت داریم بخشی از آلام و دردهای مردم را کاهش دهیم و همانگونه که در جبهه‌های جنگ در برابر دشمن با ایثار و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان به پیروزیهای بزرگ دست یافته‌ایم، امروز هم دنیا را متحیر کنیم چرا که همبستگی مردم بود که دفاع مقدس و پیروزی را رقم زده است.

این مسئول سربلندی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و خاطر نشان کرد: حضور در عرصه‌های مختلف به ویژه فعالیت در طرح جهاد همبستگی مانند حضور در سنگرهای جنگ علیه دشمن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار