حجت‌الاسلام شیرازی در اختتامیه مسابقات قرآنی ارتش:

ارتش جمهوری اسلامی یک الگو برای ارتش‌های کشورهای اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک الگو برای ارتش‌های کشورهای اسلامی است، گفت: این ارتش باید در آینده مربی همه ارتش‌های کشورهای اسلامی در عرصه رزم، تدین و انس با قرآن باشد.
کد خبر: ۳۵۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶ - 07December 2014

ارتش جمهوری اسلامی یک الگو برای ارتش‌های کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجتالاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، صبح امروز در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی دانشجویان آجا با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در تربیت 10 میلیون حافظ قرآن اظهار داشت: برگزاری این مسابقات قرآنی و این اراده که نظر رهبری روی زمین نماند، بهترین هدیه به ایشان است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی یک الگو برای ارتشهای کشورهای اسلامی است، افزود: این ارتش باید در آینده مربی همه ارتش های کشورهای اسلامی در عرصه رزم، تدین، انس با قرآن و... باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اضافه کرد: از بدو پیروزی انقلاب، روز به روز ارتش درخشندهتر شده است و کارکنان ارتش باید در جهان تغییر ایجاد کرده و اراده و تفکر ملتها را تغییر دهند.

حجتالاسلام شیرازی با بیان اینکه همه کارکنان ارتش تلاش کنند تا الگو بودن خود را در جهان محکمتر کنند، خطاب به حاضران تأکید کرد: تلاش شما باعث میشود زمینه قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی و زمینه سقوط دشمنان اسلام بهویژه امریکا و رژیم صهیونیستی بیش از بیش فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار