سخنگوی نُجَباء در دیدار با سعید جلیلی:

پیروی از ولایت‌فقیه افتخار حشد الشعبی است/ سفارت آمریکا در بغداد را «لانه جاسوسی» نامیده‌ایم

«مهندس الشِمَّری» گفت: آمریکا حشد الشعبی را وابسته به ولایت‌فقیه می‌خواند تا به زعم خود ما را تخریب کند؛ درحالی‌که پیروی از ولایت‌فقیه افتخار ماست.
کد خبر: ۳۵۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱ - 05August 2019

پیروی از ولایت‌فقیه افتخار حشدالشعبی است/ سفارت آمریکا در بغداد را «لانه جاسوسی» نامیده‌ایمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، «نصر الشِمَّری» سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در سومین روز سفر به کشورمان، با «سعید جلیلی» نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار پیروزی‌های ایران را مایه مباهات مسلمانان جهان دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با این پیروزی‌ها، بینی استکبار را به خاک مالید.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه بسیج مردمی عراق، ادامه داد: حشد الشعبی به دشمن آمریکا تبدیل شده است و حتی شخصیت‌های اهل‌سنت هم به بهانه ارتباط با حشد الشعبی در لیست تحریم واشنگتن قرار گرفته‌اند.

سخنگوی نُجَباء دخالت سفارتخانه آمریکا در مسائل داخلی عراق را تقبیح کرد و افزود: ما سفارت آمریکا در بغداد را «لانه جاسوسی» نامیده‎ایم. در زمان اعتراضات بصره، حشد الشعبی برای آرام کردن اوضاع تلاش کرد؛ اما با دخالت کنسولگری آمریکا، آشوب‌ها به‌سمت مقرهای بسیج مردمی و کنسولگری ایران هدایت شد.

الشِمَّری خاطرنشان ساخت: سفارت آمریکا تعدادی فعال رسانه‌ای را در عراق سازماندهی کرده است تا شعائر اسلامی مانند حج و اربعین را زیر سؤال ببرند. جنبش نُجَباء نیز برای مقابله با جنگ نرم دشمن و خنثی کردن تبلیغات منفی، گروهی از اصحاب رسانه را تربیت کرده است؛ هرچند امکانات ما با دشمن قابل قیاس نیست.

وی اضافه کرد: آمریکا حشد الشعبی را وابسته به ولایت‌فقیه می‌خواند تا به زعم خود ما را تخریب کند؛ درحالی‌که پیروی از ولایت‌فقیه افتخار ماست.

معاون دبیرکل نُجَباء با اشاره به اینکه تیپ‌های حشد الشعبی به‌صورت مستقیم زیر نظر فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق فعالیت می‌کنند، تأکید کرد: بسیج مردمی از هزاران رزمنده عضو گروه‌های مقاومت تشکیل شده و بیشتر از سایر نیروها به دستورات فرماندهی کل ملتزم است.

الشِمَّری اقدامات فرهنگی ـ اجتماعی و مقابله با جنگ نرم را استراتژی آینده مقاومت اسلامی نُجَباء معرفی و تصریح کرد: ایران و عراق رابطه‌ای تنگاتنگ دارند و هرگز اجازه نمی‌دهیم کشورمان جزئی از تحریم‌های ضدایرانی باشد. آمریکایی‌ها می‌دانند هر دولتی که در عراق بخواهد علیه ایران اقدام کند، در عرض چند هفته سرنگون خواهد شد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها