مسکو: سه راکت به سمت پایگاه حمیمیم شلیک شد

وزارت دفاع روسیه از حمله راکتی عناصر تروریستی به پایگاه «حمیمیم» در سوریه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ - 05August 2019

مسکو: سه راکت به سمت پایگاه حمیمیم شلیک شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه در بیانیه‎ای گفت که عناصر تروریستی سه فروند راکت به سمت پایگاه روسی «حمیمیم» در سوریه شلیک کردند.

در همین ارتباط، خبرگزاری سانا گزارش داد که گروه‎های تروریستی بعد از ظهر روز دوشنبه پایگاه روسی «حمیمیم» در ریف لاذقیه را هدف حملات راکتی و خمپاره‎ای خود قرار دادند.

در ادامه گزارش سانا آمده که اصابت راکت‌های شلیک شده به حومه پایگاه مذکور، تلفات مالی و جانی بر جای گذاشت.

وزارت دفاع روسیه گفت که راکت‎های شلیک شده به روستای «رویسه عفیف» در نزدیکی پایگاه حمیمیم اصابت کردند که در پی آن چهار نفر زخمی شدند.

این اولین باری نیست که تروریست‌ها پایگاه هوایی حمیمیم روسیه را هدف حملات خمپاره‎ای خود قرار می‎دهند، بلکه تاکنون بارها هدف این حملات قرار گرفته است.

حملات راکتی تروریست‎ها به پایگاه روسیه در لاذقیه در حالی صورت می‏‌گیرد که «فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه» روز دوشنبه در بیانیه‌ای از «ازسرگیری عملیات نظامی در استان ادلب» خبر داد.

فرماندهی ارتش و نیروهای مسلح سوریه در بیانیه‌ای از پایبند نبودن ترکیه به توافق سوچی بشدت انتقاد و آن را نقض تعهداتش توصیف کرد و گفت، به همین دلیل عملیات ادلب از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها